Beutyblogtopic XL #9

giphy-2

28 likes

Happy baby life!

50 likes

Ja joh. 8 weken mama en de wijsheid in pacht. Heel irritant.

19 likes

Ondanks JAREN kinderopvang werk :roll_eyes:

42 likes

Wat irritant! Heb je het al kunnen oplossen? Ik heb nog geen mail gehad maar sta wel op die lijst!

1 like

Ik snap ook echt niet dat Mascha en Gregor doen alsof je met een baby echt nergens aan toe komt. Zo ervaar ik dat totaal niet. Het is misschien even klein beetje plannen en inschikken, maar je kunt gewoon rustig met een baby op pad hoor (ook vóór 12 uur). Maar goed, zij gaan verder ook nergens heen dus misschien is het dan ‘lastiger’ als in: er zit toch niemand te wachten dus waarom zou je haast maken haha.

33 likes

Als je de mail opent van dat je op de lijst staat en je daarin op de link klikt, ga je automatisch naar die pagina van @Leverworst. Schiet gewoon op met je code

1 like

Ohh super! Thanks!! Ze zet net op IG dat de codes eraan komen :smile:

Dit ja!!:joy:

1 like

GOT ITTTTTTTTT

7 likes

Ik ook! :smile_cat:

2 likes

Ben het op zich met je eens hoor, maar vond dat de eerste paar weken met een newborn wel anders hoor, duurde bij mij in ieder geval wel een paar weken voordat ik niet meer achterlijk veel te laat aankwam overal :sweat_smile:

2 likes

@Leverworst @Spaarlamp ik ook!!! Zo blij! :heart_eyes: Had me eigenlijk voorgenomen om alleen nog oogschaduw te kopen van Natasha Denona, maar deze uitzondering heb ik mezelf toegestaan haha.

3 likes

Boek verkoopt niet lekker? (Of is het nog niet uit, volg Lippie niet meer zo :joy:)

3 likes

Het zal ook wel komen doordat ze natuurlijk normaal gesproken ook niet echt vaak ergens heen gaan, ze zitten al maanden met z’n tweeën in de bunker. Als wandelen met Poppy je enige bezigheid van de dag is dan ga je alles daar omheen plannen, terwijl als je ook of andere dingen te doen hebt (zoals de meeste mensen hebben), het veel sneller gaat.

Ik merk dat zelf ook tijdens vakanties, als ik niks te doen heb wordt eten koken ineens een hele taak en ben ik er de halve dag mee bezig in mijn hoofd. Als ik gewoon moet werken/studeren is het maar een onderdeeltje van je dag wat je nog even moet doen.

8 likes

fuck mijne blijft maar hangen in het betaalscherm :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Nikkie heeft op instagram staan dat je niet moet vernieuwen! Dus even geduld hebben denk ik. Hopelijk lukt het je snel.

ik wacht al 5 minuten, maar ik kan hem via de early access mail wel opnieuw in mijn mandje doen. Dus nu weet ik niet of ik gewoon opnieuw moet bestellen of blijven wachten

Misschien via een andere browser opnieuw proberen?

Heb de pallette net ook besteld, heel gemakkelijk juist via de knop met de code in de mail. Yayyy!!

1 like