Dankjewel voor de moeite, duurde het lang om het op te zoeken? Ik geloof dat ik me hier inmiddels al 20 keer voor heb moeten excuseren maar het is echt top dat jullie zo’n goed geheugen hebben.
Als ik een keer kritiek heb op iemand, blijf dit vooral oprakelen, dat versterkt echt je punt.
Ik heb het zeker niet nodig, maar wilde het toch hebben!
Mila lijkt echt sprekend op Gregor hahaha (de laatste foto op zijn insta).
Ze had na punt 1 kunnen stoppen als ze dr eigen advies had opgevolgd. Of zie ik dit nou verkeerd?!
Ik krijg net een mail dat mijn palette morgen al komt
Ik kreeg een melding in de PostNL app dat ie morgen zou moeten komen, maar heb nog geen shipping bevestiging van Beauty Bay. Wordt hij bij jou ook door Hermes/PostNL geleverd?
Ja Hermes via PostNL idd! Als ik bij beautybay inlog staat er wel dat de order Awaiting Despatch is, via t&t van Hermes staat er order placed om 19:24 en in de PostNL app staat morgen bezorging.
@Disconnected @Spaarlamp mijne ook morgen tussen 13:30 en 16:45 staat in de PostNL app. En inderdaad van Hermes. Daar kreeg ik net ook een mailtje van dat ze een pakket van mij verwachten.
@Spaarlamp @Rozecoupeschaar Ik heb idd ook alleen mail van Hermes dat zij een pakketje van mij verwachten, maar geen tracking code oid van Hermes zelf gekregen?
Nee helaas Ik krijg er een popsocket bij, en volgens mij hebben degene uit de presale ook nog kans op een gesigneerd palette of een golden ticket voor een online masterclass.
Kan vooral wel janken als ze dan meerdere keren per nacht wakker zijn en dan ook nog vrolijk om 5.30/6.00uur wakker zijn
Maar gelukkig is het allemaal niet erg
Dat massa tegen mensen zegt dat ze bepaalde “niet teveel moeten kopen” want ze dragen het maar 1 keer. Haar hele huis staat vol met onnodige spullen🤯 En ze heeft hoeveel kinderwagens en overslagromper ook alweer?
@thee telt iets moois voor terug ook?
Het is al zo lang geleden dat ik een palette heb gekocht, heb er weer helemaal zin in siert haar trouwens wel echt dat het maar 30 euro kost en niet meteen 80
22:22
Haha tsjahpractice what you preach is moeilijk voor de foefjes. Stop gewoon eens met al die zooi bestellen/ontvangen.
Echt zij zit zo in mijn irritatiezone momenteel. Alsof ze alle wijsheid in pacht heeft na 8 weken. Ja, het slaapgebrek is minder erg dan ik van te voren had verwacht (ik dacht echt dat wordt drama, maar met name de eerste weken viel het me alles mee) maar kom op, ze is 8 weken. Ja het is prachtig mooi, maar als je kind over 8 maanden nog steeds regelmatig voor gebroken nachten zorgt is het gewoon kut en ben je moe. En de een bereikt dat punt sneller dan de ander en als jij het na 8 weken wel helemaal kut vindt dat je gebroken nachten hebt, is dat ook goed. Moederschap is namelijk geen wedstrijd Massa! Fijn dat jij het nu niet zwaar/erg vindt wil niet zeggen dat een ander het slaapgebrek niet erg mag vinden? Echt arghhhh ze bedoelt het vast niet zo, maar voor iemand die hordes “moedermaffia” over haar heen krijgt is dit ook wel lekker vingertje wijzen.
Edit; oh haha @Coco ging wat mis want had ene reactie op jouw opmerking over hun koopgedrag moeten zijn.
En dat ze nu verder nog weinig doet, wat natuurlijk heel normaal is met 8 weken, zal het slaapgebrek ook wel minder erg maken, toch? Lijkt me veel lastiger als je 9/10 uur per dag van huis bent zoals de meeste moeders na 12 weken (en vaders na 1 week).
Ja, in mn verlof ging ik smiddags vaak ook gewoon nog even naar bed als het een rommelige nacht was geweest inderdaad. Dat scheelt ook veel, nu moet ik gewoon werken ook na een kutnacht
Ik kijk uit naar haar gezeur als ze over 6 maanden moet verhuizen met een baby van 6 maanden, Gregor en alle spullen waar je een Walmart mee kan vullen.
Wow Nikkie dr palette is bijna uitverkocht, ben echt benieuwd hoeveel paletten er waren
Oooohhhh ik ben al de hele avond tegen mezelf aan t zeggen dat ik t niet nodig heb in me leve