Beutyblogtopic XL #9

Het zal ook wel komen doordat ze natuurlijk normaal gesproken ook niet echt vaak ergens heen gaan, ze zitten al maanden met z’n tweeën in de bunker. Als wandelen met Poppy je enige bezigheid van de dag is dan ga je alles daar omheen plannen, terwijl als je ook of andere dingen te doen hebt (zoals de meeste mensen hebben), het veel sneller gaat.

Ik merk dat zelf ook tijdens vakanties, als ik niks te doen heb wordt eten koken ineens een hele taak en ben ik er de halve dag mee bezig in mijn hoofd. Als ik gewoon moet werken/studeren is het maar een onderdeeltje van je dag wat je nog even moet doen.

8 likes

fuck mijne blijft maar hangen in het betaalscherm :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Nikkie heeft op instagram staan dat je niet moet vernieuwen! Dus even geduld hebben denk ik. Hopelijk lukt het je snel.

ik wacht al 5 minuten, maar ik kan hem via de early access mail wel opnieuw in mijn mandje doen. Dus nu weet ik niet of ik gewoon opnieuw moet bestellen of blijven wachten

Misschien via een andere browser opnieuw proberen?

Heb de pallette net ook besteld, heel gemakkelijk juist via de knop met de code in de mail. Yayyy!!

1 like

ik heb hem nu nog een keer geprobeerd, maar blijf weer hangen. Wat een ellende :cold_sweat:

Twijfel echt of ik hem moet kopen of niet. Zijn niet echt mijn kleuren maar toch ook weer wel. Heeeeelp!

1 like

Ik had geen early access, maar ging even op de site kijken. Ik kon hem net gewoon in mijn mandje doen en afrekenen!

Edit: toen ik net via de homepage van Beautybay bij het product kijken stond er dat hij pas 18:00 BST gereleased werd, maar ik heb eerder deze week het product al bekeken, en als ik via het adres dat mijn browser daardoor onthouden had ging kon ik 'm dus bestellen! Al ben ik nu wel bang dat ik straks een foutmelding krijg ofzo haha, maar heb wel een bevestigingsmail gehad

1 like

Oh shit zeg. Blijven klikken dan denk ik :sweat:

nu via PayPal betaald en kreeg iig Haul Confirmed, maar of ik straks een of drie palettes krijg, idk

Edit: bevestigingsmail is ook binnen dus er komt er sowieso eentje mijn kant op :tada: :tada:

8 likes

Waarom hebben jullie een gekocht?
Ik twijfel heel erg maar heb er een in mijn mandje zitten :smile:

Ik hou erg van neutrale en roze/paars tinten in mijn ooglook. Dus twijfel echt heeeeel erg of het wat voor mij is…

Omdat ik de kleuren heel erg mooi vind, vooral de shimmers maar de andere ook. Zoals ik in haar video zag vind ik de shimmers best bijzonder en niet de standaard zoveelste goud of Bruin tint en dat vind ik juist leuk. En stiekem ook wel omdat het nikkie is :joy:

5 likes

@Ophelia jaaaa daar hebben jullie wel goede punten haha. Die shimmers zijn écht prachtig.

Misschien moet ik het toch maar doen. Mijn enige dure oogschaduw pallet is naked 2 :joy:

4 likes

Dat laatste punt klopt ook niet. Sommige vrouwen hebben dat niet. Of niet meteen. Vind het stom dat ze dat zo neerzet met die ECHT etc

6 likes

Ik heb geen mooie kleur rood, miste die nog echt in mijn palettes dus dat was al genoeg, haha. Maar ik hou van felle kleuren, die shimmers zijn prachtig en het is idd Nikkie dus dat was stiekem al reden genoeg.

Ik had ook geen code nodig, m’n adblocker had die geblokkeerd en ik kon gewoon bestellen zonder? Heb het maar gedaan want die mail kwam maar niet, maar het zal me benieuwen of dat goed gaat :woman_shrugging:t4:

4 likes

Kunnen we eens niet oordelen hoe zwaar het wel of niet is voor een ander? Dit soort dingen zijn super relatief.

20 likes

Wat ben jij een held zeg. Bij mij werkte dit ook :tada:

2 likes

Omdat ik make-up verzamel :joy:

1 like

Ik heb Nikkie’s palette ook besteld! Om 10 over 6 ongeveer, kreeg een mail met een code maar met de link uit de mail hoefde ik die code nergens in te vullen :woman_shrugging:t2: Bestellen en betalen ging supersoepel ook, viel me alles mee als je ziet wat een drama die gehypete releases soms zijn. Ik heb m trouwens vooral gekocht omdat er een aantal kleuren inzitten die ik heel tof vind, vooral de oranje, rode en groene. Er zitten ook wel wat kleuren in die me niet direct trekken maar dat vind ik juist wel leuk altijd, probeer ik eens wat nieuws.

4 likes