Haha miepie, dat is de soundtrack van pretty little liars en die foto heeft pll vibes
Zit ook totaal geen rode draad door die âcollectiesâ verder.
ja dit krijg je als je je collectie samenstelt van samples uit verschillende chinese showrooms.
doet josé ook maar die gooit overal haar logo op dus dan lijkt het iets sneller een geheel.
Toch is de vibe die ik krijg meer Zwarte Markt Beverwijk dan Designer in Parijs.
Kleurendoekje bij je was ingooien, kun je ze ook bij elkaar doen. Werkt heel goed!
Misschien is dit al besproken, heb niet alles helemaal teruggelezen, maar hebben JosĂ© en Nikkie Pikkie een fĂȘte?
José liet zich een tijdje geleden negatief uit over (heel subtiel) de vrouwelijke dragon in dragons den.
Ze zijn ook exact hetzelfde type dus kan me voorstellen dat ze elkaar ook al concurrent zien.
Wat Ăs dit zegâŠ
Ik ken dus iemand die vroeger als ontwerper voor Nikkie werkte en nu voor Josh. Ze is daar trouwens wel heel tevreden volgens mij. Maar ben nu wel benieuwd hoe die onderlinge relatie is.
Dit vind ik een leuke verspreking (vertyping?)
Maar dan moet dat minstens 15 jaar geleden zijn geweest, toen Gsus hip was.
En mocht dat 15 jaar geleden zijn, kan ik me best indenken dat het toen ook normaal was om naar huis gestuurd te worden wegens âprovocerendeâ kleding (zichtbaar merk). Vandaag de dag lijkt me dat een beetje gek.
Ik heb een keer voor josh gewerkt. Er zit designteam bij josh v. Dus letterlijk samples overnemen is niet waar. Zitten daar meerdere mensen die echt wel met liefde designen, tekenen en bedenken. De vibe van het team is ook onwijs fijn. Josh is heel open naar design toe en andersom. Ondanks dat de kleding niet mijn smaak is en ik ook misschien meer judgy was vond ik de vibe en het team echt super tof en had ik niet bedacht dat er zoân team achter de collecties zou zitten. Het is keihard werken voor ze gezien josh behoorlijk wat collecties uitbrengt.
Trouwens volgens mij is de truc van de zusjes verspon bij feestjes doen alsof het te gezellig was om fotoâs te maken zodat er ook nergens te zien is dat social distancing gewoon aan de laars gelapt word.
Josh is ook meer selfmade dan nikkie-met-rijke-man toch? Ze was al wel succesvol voor ze met Nick el Son kreeg.
Als er bloemdag, lucht en lichtdagen bestaan bestaan er dan ook onkruid, smog en schemerdagen?
Ah ik vroeg me al af waarom Doutzen en haar zus altijd met Lieke en diens zus komen aanzetten, maar ze zijn allemaal een beetje van het tuinpadje af en geloven in pseudo gezwets.
ah leuk, ik vind dit ook wel echt zo overkomen in haar vlogs! Kleding is echt niet mijn smaak maar heb echt het gevoel dat dat een leuk bedrijf is om te werken.
Vierkante hoofden clan
vind dit een beetje een gemene opmerking hoor
Maar wat is dit ook
Het is niet mooi, niet praktisch, niet warm, niet comfi⊠waarom bestaat deze outfit
Alles aan deze houding ziet er oncomfortabel uit