Beutyblogtopic XL #9

Ik heb geen idee wat je bedoelt met “provincie dorpje” aangezien er 12 provincies zijn en ze allemaal dorpen hebben.

Maar ik woon toevallig in een “provincie dorpje” en nee, ook daar wordt het niet gedragen. Ik zou niet eens weten waar ik het hier zou moeten kopen.

16 likes

is feshun

Ik heb dat ook met nikkies merk , daar zie ik nooit iemand mee lopen maar het hangt wel in de Bijenkorf dus er zal een markt voor zijn?

Ik heb het vermoeden dat het populair is in Veenendaal.

33 likes

Ja nu je het zegt idd! Of de jeugd van 12-13 ofzo?

1 like

Dat is echt heeeel populair. Ik heb daar zelf ook een jurkje van, daar staat ook niet altijd een merk heel groot op. Haar jurkjes zijn vaak van best wel dik materiaal. Ideaal, want het schijnt niet door zoals veel andere jurken. Als ik een rondje hier door de stad loop verkopen ze haar merk op mega veel locaties.

1 like

En jij komt in Veenendaal?

18 likes

Ik vind Nikkie (het merk) vooral echt mega ordinair, ken echt niemand die daar in loopt overigens

14 likes

Nee, totaal niet sorry.

3 likes

Nog nooit iemand sorry zien zeggen omdat ie niet uit Veenendaal komt.

Anyway, ik heb maar liefst 2 (!!!) vriendinnen uit Veenendaal en die dragen dit niet.

33 likes

In dat huis past volgens mij niet eens een groot gezin dus 2e badkamer lijkt mij erg overbodig.

Een groot gedeelte van haar kleding is best wel basic. Het is ook niet perse of je het daar aan kan zien dat het van Nikkie is.

1 like

JV wordt volgens mij alleen gedragen door haar influenster friends (Delia, Mascha, Melanie la tooij ofzo en haar moeder en daarnaast alle andere meiden die een styling sessie bij Josh boeken).

1 like

Biecht, ik heb weleens op het punt gestaan om iets van JV te bestellen maar toen zag ik dat een huispak in totaal 150 euro zou kosten dus heb dat maar niet gedaan.

Ik ken wel iemand die Nikkie draagt. En dat moet ze dan ook altijd even vermelden. Dat het wel een nikkie jurkje is wat ze nu aanheeft hoor.

Ik heb een collega van bijna 40 die ook vaak jasjes en jurkjes van Josh draagt. Snap het ook niet helemaal, je kan toch veel mooiere kleding krijgen in die prijsklasse?

3 likes

haha ja zie mijn andere post.

Ik koop weleens jurken voor dat soort bedragen (of minder als het in de sale is) maar dan zijn het stukken van zware stoffen. Ik heb niet het idee dat de stoffen die Josh gebruikt echt van hoogwaardig kwaliteit zijn, al zegt ze dat zelf wel in haar vlogs.

In het biblebeltdorpje waar ik ben opgegroeid ben je echt de shit en hartstikke fasjun als je Nikki of Josh draagt :sob:

12 likes

Wat is het verschil tussen provincie dorpen en gewoon dorpen.

Anyhoe ik zou Nikkie of Josh niet dragen als ik er in zou passen.
Edit ik bedoel de kleding…

2 likes

De kleding

14 likes

Moet bij dit soort dingen altijd aan deze 1-april-grap van het CBS denken:

107 likes