Beutyblogtopic XL #9

Ik denk steeds dat ze de W zijn vergeten voor Rong acency.

47 likes

Nu snap ik eindelijk waarom het Rong heet

1 like

Ik denk dus dat sommige mensen, zoals Max, wat ze nu online hebben staan ook gewoon echt goed vinden. Waarschijnlijk vindt hij zijn teksten met ~vakjargon~, onnodige Engels woorden en termen als ā€œboutiqueā€ helemaal origineel en ludiek. Zwart wit minimalistisch website ontwerp erbij; niks meer aan doen.

16 likes

Lol ik raak er meer geĆÆrriteerd over hoe langer ik er over na denk. Ik ben grafisch designer van beroep en bedrijven als Bespoke Media verpesten het voor freelancers zoals mijzelf. Max zijn keuze om het door Bespoke Media te laten maken is een middelvinger naar creatives en in een vorm naar zichzelf, want hij geeft indirect aan dat hij liever goedkoop wil dan kwaliteit heeft. Waarom €7500+/- uitgeven aan een beetje visuele identiteit als je voor 1000 euri een ā€œprima werkendeā€ website hebt en je zelf een logo in elkaar zet met paint? Hoe kun je dan je eigen klote boek verdedigen, dat zegt dat bedrijven dom zijn dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, als je werkelijk precies hetzelfde doet? Man man man…

94 likes

Pfff Cynthia die weer stories lang door haar boek blijft bladeren. En daarna nog een keer die winactie promoten om een wandeling met haar te winnen… Als je nĆŗ pre-ordert, dan…
Je zou haast denken dat die pre-order dus totaal niet loopt

7 likes

Dat laatste is toch ook gewoon niet waar? Als ik iemand inhuur en ik ben het niet met hem eens, dan heb ik als klant toch gewoon dat recht? Wat is dit voor opmerking… ā€œje mag me alleen inhuren als je ja knikt op alles dat ik zeg WANT IK BEN DE EXPERT en hoe durf je een andere mening te hebben!ā€

Nou… nee? Zelfs een expert kan feedback verwachten op zijn werk.

3 likes

Ik kan me wel eens wat spon bij Gregor herinneren, maar het is niet bepaald veel. Maar goed, ze verdienen er schijnbaar genoeg mee om royaal van te hoarden.

1 like

Dit is echt alsof je een woordenaantal op een werkstuk moet bereiken. Zou hij synoniemen.nl gebruikt hebben?

6 likes

Heb toch even de vlog over het huis gekeken.
Denk dat het goed is dat ze kleiner gaan wonen. Zo worden ze in principe gedwongen om eens wat kritischer te kijken naar hun verzamelwoede.

Ik vind het wel apart dat er in een relatief ā€œkleineā€ woning twee badkamers zitten… Je zou denken dat die ruimte nuttiger gebruikt kan worden.

Ik blijf New Babylon het mooist vinden. Daar zou ik zo intrekken.

16 likes

Ik zat toevallig ook net te kijken. Vraag me vooral af waarom je 2 badkamers wilt hebben? Hoe vaak sta je nou tegelijk onder de douche? En in die ene badkamer hebben ze zelfs al 2 douches dus Ɣls je tegelijk gaat douchen, kan je ook daar onder? :sweat_smile:

Als het voor gasten zou zijn: hoe vaak krijg je nou gasten dat je daarvoor helemaal een aparte badkamer wilt?

2 likes

Misschien is het een investering? 2 jaar met Mila daar wonen, toch te klein, hup met winst verkopen en weer groter wonen…weer spon spon spon…

3 likes

Je hoeft boek zowat niet meer te kopen. Ze heeft alles al in haar stories laten zien

2 likes

Als ik de luxe zou hebben zou ik ook liever twee badkamers willen, eentje helemaal voor jezelf en je man/vrouw en de andere bijvoorbeeld voor de kinderen. Als je een groot gezin hebt die allemaal in de ochtend doucht dan is het best druk in de ochtend. Maar ik snap echt niet waar ze hun spullen gaan laten als ze nog kleiner gaan wonen, ook mis je een tuin (hebben ze niet veel spullen in het tuinhuisje). En ze gaat hun bubbelbad weg moeten doen.

11 likes

Ik werk zelf voor een agency en het is wel moeilijk irritant als je cliƫnt zelf bedacht heeft wat er moet gebeuren, en hoe iets er uit moet zien als je weet dat die aanpak niet gaat werken en ze daar niet naar willen luisteren. Om vervolgens te vragen waarom iets niet werkt :sweat_smile:

8 likes

Het ging hier laatst over Josh die tegen Mas zei dat ze dr kleding mocht verkopen of iets.
En ik bedacht me dat ik tot op heden precies 0 mensen ken die haar kleding dragen. Ook nooit iemand op straat gezien ermee (en het logo valt meestal wel nogal op)

Dussss…
Kennen jullie mensen die haar kleding dragen?

• Ja ik ken mensen
  • Ja ik koop het ook zelf
  • Nee nooit gezien

0 stemmers

#JoshVisfake

1 like

Im heb het gevoel dat ik deze poll al 50x heb ingevuld.

116 likes

Ja is de laatste tijd al een paar keer gevraagd lol

1 like

Ik ben ook zo benieuwd hoe het huis eruit komt te zien met al hun spullen.

Een tijdje geleden deden ze ook een oproep voor een interieurarchitect. Waarvoor ze wil betalen. Dus ben benieuwd. Die gratis interieur stylisten die hiervoor kwamen bakten er niks van imo.

1 like

@monkeyslut oh echtt… heb ik helemaal gemist!! En ik lees hier ook nog elke dag haha.

Forgive meee plz

3 likes

Ik heb echt het idee dat dit vooral in de provincie dorpjes wordt gedragen?

Ik zie in ieder geval heel vaak foto’s uit het dorp waar ik vandaan kom van vriendinnengroepjes die zijdelings naast elkaar staan, lichtjes door de knieĆ«n, met een wijntje in de hand en heel hoog haar.

17 likes