Ik woon daar maar ken echt niemand die het draagt. Ken geen mensen uit deze doelgroep denk ik
Ik denk dat het ook gewoon is omdat je er normaal niet op let. Morgen ziet iedereen waarschijnlijk wel opeens mensen in die kleding lopen omdat het nu onderdeel van je selectieve observatie is.
Ik had een vrij basic Josh V-shirt en die zag ik echt oooooveral, bij alle soorten vrouwen qua leeftijden en afkomst. Dus debunked wat mij betreft.
Zag gister een auto van Nikkie.com rijden en toen ging ik die expres inhalen om te zien of Nikkie Tutorials er in reed, maar het was een klein fijn blond vrouwke en NU valt het kwartje dat die auto met Nikkie P te maken heeft en niet met Nikkie T.
Ja, dan is het eigenlijk meer âgoogle it yourselfâ, hè?
Ik ken een aantal meiden die nikkie en joshv dragen, zijn allemaal blond en popperig, zogenaamd classy/dure kleding maar vind het toch een tikje ordi. En ze kopen het altijd in de sale of via otrium ofzo. En indd groot het merk erop of ff vermelden waar het van is. En ze denken dat de kwaliteit dan ook meteen heel goed is want het was âduurâ.
Maar dat is het (naar mijn mening) niet. Ja vaak dikke stof, maar ook vaak 100% polyester en de vriendinnen van mij die het dragen hebben er toch regelmatig dingetjes aan. En als ik zoveel ervoor betaal, zou ik dat heel kut vinden.
Ja ik ook en ook niet ordinair? Maargoed kost bijna 500 euro
O ja god Nikkie. Een van de meest inspiratieloze faSjiOn merken
Kijk eens helemaal mIsSonI
Helemaal hip een naamband a la Dior
Echt iets voor Patries!!!
Omg jongens Tiedye is helemaaaaaal hip. Inclusief met groot logo op de borst #jemoetmenieskreeuwen
Maar Kate Moss is mijn bestie hoor!!! Beter goed gejat dan slecht bedacht gaat bij haar in ieder geval niet op
Die shirtjes ook allemaal zo over die sexy bermuda broek heen getrokken.
Nikkie en Josh V zijn voor mij categorie Michael Kors. Lekker cool doen met je âdesignerâ kleding terwijl we allemaal weten dat het ânet nietâ is.
Heeel lelijk ja anders had het nog best leuk 70s/Missoni kunnen zijn
Ik krijg oprecht van al deze items een loslatend hoornvlies.
Wat een ellende.
Hahahah
Vind ik ook met Reinders. Alles qua model etc lijkt op Balenciaga maar het is Reinders. Ook van die "sok"sneakers etc. Zie wel soms mensen dat dragen maar niet meer in mijn leeftijdscategorie (30+).
Dat rokje en dat tie dye shirt, niet te onderscheiden van markt kleding
Het liefst zou ik elke dag josh v kleding dragen maar ik ben veel te skeer. Vind het echt heel mooi allemaal ⌠ik draag nu zara vila en h&m dus de kwaliteit zal me niet teleurstellen haha
Misschien ken ik jou!!!
Mijn vader en zijn partner wonen ook in een huis dat absoluut niet geschikt is voor een groot gezin, maar hebben wel twee badkamers. Ik vind het echt ideaal, als ik daar ben heb ik gewoon mijn eigen badkamer, ipv dat ik in de rij moet om te douchen zoals bij mijn moeder en haar partner.
Daar heb ik juist altijd het probleem dat ik teveel tekens heb
Grappig zeg. Ik ken echt niemand met meerdere badkamers.
Voor mijn gevoel is het super Amerikaans.
( Misschien vinden de foefs het daarom zo leukâŚ)
Moest er een poosje terug zijn voor een afspraak voor mijn werk. Trek dan zelf altijd een niet te kort jurkje/jurk aan (vind ik Ăźberhaupt niet altijd meer passen bij 30+ iig niet in een werksetting). Maar met mooi weer lopen die meiden er nog net niet bij alsof ze naar het strand gaan. Voelde me echt super degelijk iig in mijn toch echt niet heel degelijke jurkje.