Beutyblogtopic XL #9

Ik zat er tijdens de 3e poging voor m’n afrij examen nog relaxter bij.

55 likes

Want jij vind vierkante hoofden iets negatiefs?

2 likes

Ze zit alsof ze wou opstaan omdat ze enorm nodig moet plassen, maar tegelijkertijd dient zich ook een drol aan die naar buiten wil dus verkrampt ze helemaal.

6 likes

:sweat_smile:

Mooi dat Hermes kussentje ernaast voor de LuXe UiTstrAlinG

3 likes

Zit nu ook door Nikki dr insta te scrollen en val ook van de ene verbazing in de andere. Had nog een beetje een beeld van haar als gewone leuke meid, weet nog dat ik haar als TMF VJ (lol) heel leuk vond, maar nu denk ik echt :confused: :confused:
Die poses van haar ook??

Edit: dacht dat ze bij die derde lekker casual aan het bellen was voor de show, maar dr telefoon zit in haar andere hand zie ik nu

15 likes

Haha ze kijkt af en toe echt alsof ze een treinramp voor haar neus ziet gebeuren.

24 likes

Na de vlog van vandaag heb ik echt het idee dat Mas moet gaan stoppen met vloggen. Ze ervaart álles negatief en ‘toxic’. Ze hebben met heeeel veel te dealen.
‘Reageer hieronder met wat jij hebt meegemaakt’
Nou Mas, ik herken me er absoluut
niet in. Misschien tijd voor een iets ondersteunendere ( is dat een woord?) en positievere vriendengroep en je reacties uitzetten of niet overal hormonaal op reageren

21 likes

Sorry nog een paar, kon het niet laten :joy:

11 likes

Mee eens. Dat bedoel ik te zeggen.

En bedoel met hormonaal dat ze heel fel is op andermans ( andere) mening sinds de zwangerschap en na de bevalling. Ze ging daar eerst veel luchtiger mee om of reageerde er nauwelijks op. Nu worden haar kijkers vaak toegesproken als: maar maakt niet uit. Jullie zijn allemaal jaloers.

1 like

Ja die heb ik ook gezien :joy: ik overweeg nu om haar te volgen voor deze quality content

1 like

Ik moet echt te hard lachen als ik nog eens kijk na het lezen van jouw reactie. :joy::joy:

2 likes

Ze lijkt in de meeste foto’s in verhouding echt mega grote voeten te hebben.

1 like

Ik vind naar mensen verwijzen met de vorm van hun hoofd heel negatief ja.

9 likes

Doet ie dat op zn gewone insta of heeft ie een aparte?

Haha wilde dit ook net zeggen, die zijn pas echt lekker cringy :joy:

1 like

Sorry hoor maar als je vlogt komen er meningen en comments. Die waren er toen ze vlogde over koffie innemen tegen hoofdpijn en nu over dat greg zich kan herinneren hoe hij in de kinderwagen zat. En over Mila, en de opvoeding etc etc. Doe het dan gewoon niet. Sowieso begrijp ik niet hoe zij nog elke dag vlogs upload. Dat je er zelf ook trots op kan zijn, op die content. Echt zo lui en makkelijk.

Mijn vriendin kijkt af en toe een vlog en dan kijk ik mee maar het is echt afschuwelijk. Een grote berg troep om twee mensen en een baby heen. Alles draait om kopen en krijgen en dan weer weggooien en alles is cute of zielig en het gebrabbel van Greg kan ik al helemaal niet meer aan. Begrijp echt niet wat mensen hier nog leuk aan vinden.

44 likes

Ik ben het weer een 100% eens met Massa, no surprise there.

1 like

Maar waarom mensen dit een forum vol gemene meisjes vinden, geen idee.
Iemand nog wat foto’s van Nikkie om af te zeiken?

33 likes

Kwam er toevallig achter van de week dat het wel echt een ding is ja. Mijn brugklasleerlingen moesten voor de kennismaking een woordspin over zichzelf maken, alles wat ze leuk vonden mocht erin. Een meisje had “nik&nik” erin gezet. Dus ik vragen wat dat was (kinderkleding van nikkie blijkbaar). Kreeg ik de Lidl-meneer-gasp: “Ken je dat niet!!!” Blijkbaar is dat bij hun op school nu een hypemerk, de andere leerlingen kenden het ook allemaal :sweat_smile:

2 likes