Beutyblogtopic XL #9

Dat zeggen echt bijna alle partners/vrienden van influencers. Snap niet hoe ze dat zelf niet doorhebben of durven toe te geven.

1 like

jelli baf incoming

9 likes

Het is niet dat ik voorheen niet kritisch wilde zijn, ze zijn t afgelopen jaar gewoon zo extreem vervreemd geraakt van de normale wereld dat het soms net is of je naar een stel infantielen zit te kijken. Er gebeurt letterlijk al eeuwen NIKS meer in die vlogs behalve rants over hun vreemde selfproclaimed theorieƫn.

30 likes

Ik vind het eerlijk gezegd altijd wel een beetje krom als influencers lopen te zeuren dat ze kritiek krijgen. Natuurlijk gaan bepaalde opmerkingen zeker te ver, maar het zou toch ook niet zo moeten zijn dat je als kijker niets aan een mening mag vormen en uiten? Het is niet alsof ze die filmpjes als een dagboek alleen voor zichzelf maken, ze verdienen er verdorie geld mee. Als je zo de bekendheid opzoekt, hoort daar wmb enige normaal geformuleerde kritiek ook bij

4 likes

Waarom is die Nikkie ineens overal? Ik heb geen idee wie het is of waar ik haar van moet kennen, maar ze is geen beutyblogger toch?

Alsjeblieft :heart_eyes:
28 likes

Beauty youtuber!

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.