Beutyblogtopic XL #9

Mee eens. Dat bedoel ik te zeggen.

En bedoel met hormonaal dat ze heel fel is op andermans ( andere) mening sinds de zwangerschap en na de bevalling. Ze ging daar eerst veel luchtiger mee om of reageerde er nauwelijks op. Nu worden haar kijkers vaak toegesproken als: maar maakt niet uit. Jullie zijn allemaal jaloers.

1 like

Ja die heb ik ook gezien :joy: ik overweeg nu om haar te volgen voor deze quality content

1 like

Ik moet echt te hard lachen als ik nog eens kijk na het lezen van jouw reactie. :joy::joy:

2 likes

Ze lijkt in de meeste foto’s in verhouding echt mega grote voeten te hebben.

1 like

Ik vind naar mensen verwijzen met de vorm van hun hoofd heel negatief ja.

9 likes

Doet ie dat op zn gewone insta of heeft ie een aparte?

Haha wilde dit ook net zeggen, die zijn pas echt lekker cringy :joy:

1 like

Sorry hoor maar als je vlogt komen er meningen en comments. Die waren er toen ze vlogde over koffie innemen tegen hoofdpijn en nu over dat greg zich kan herinneren hoe hij in de kinderwagen zat. En over Mila, en de opvoeding etc etc. Doe het dan gewoon niet. Sowieso begrijp ik niet hoe zij nog elke dag vlogs upload. Dat je er zelf ook trots op kan zijn, op die content. Echt zo lui en makkelijk.

Mijn vriendin kijkt af en toe een vlog en dan kijk ik mee maar het is echt afschuwelijk. Een grote berg troep om twee mensen en een baby heen. Alles draait om kopen en krijgen en dan weer weggooien en alles is cute of zielig en het gebrabbel van Greg kan ik al helemaal niet meer aan. Begrijp echt niet wat mensen hier nog leuk aan vinden.

44 likes

Ik ben het weer een 100% eens met Massa, no surprise there.

1 like

Maar waarom mensen dit een forum vol gemene meisjes vinden, geen idee.
Iemand nog wat foto’s van Nikkie om af te zeiken?

33 likes

Kwam er toevallig achter van de week dat het wel echt een ding is ja. Mijn brugklasleerlingen moesten voor de kennismaking een woordspin over zichzelf maken, alles wat ze leuk vonden mocht erin. Een meisje had ā€œnik&nikā€ erin gezet. Dus ik vragen wat dat was (kinderkleding van nikkie blijkbaar). Kreeg ik de Lidl-meneer-gasp: ā€œKen je dat niet!!!ā€ Blijkbaar is dat bij hun op school nu een hypemerk, de andere leerlingen kenden het ook allemaal :sweat_smile:

2 likes

Helemaal mee eens. Ik begrijp dat vervelende opmerkingen niet fijn zijn en veel met je kunnen doen, maar dit was ook voor Mila al een ding en dit zal ook na Mila nog een ding blijven. Dit is de keerzijde van je hele leven online gooien. Mensen hebben er een mening over en ik denk ook niet perse dat je dat mensen kwalijk kan nemen?

Nou heb ik wel vaker het idee dat we Mascha allemaal heel dankbaar moeten zijn dat ze haar hele levens voor ons vlogt en dat er daarom absoluut geen commentaar mag komen. Zet dan de comments uit…

En doe je tas eens dicht!! Man man man.

2 likes

Het is bijna aandoenlijk hoe Mascha zegt dat Gregor z’n Instagram following heus wel allemaal sneaker lovers zijn en dat dat niets met haar following te maken heeft. Ik zeg niet dat hij helemaal niks kan, maar je kunt toch niet ontkennen dat hij zoveel volgers heeft door Mascha?

24 likes

Doet Mascha dit niet bij alles als het gaat om Gregor? Hij is altijd de beste in alles. Het is lief dat ze zo hoog van hem denkt, maar het laat ook wel weer zien dat ze een beetje los van de werkelijkheid staat. Zelfs als het gaat om iets van pannenkoeken bakken is ā€œFOEFJE DE ALLLLERRRRBESTEā€. Oke. Fijn.

16 likes

Bij de meeste YouTube accounts waar kinderen een grote rol in de video’s spelen, zijn de comments automatisch uitgeschakeld. Dat zou dan uiteindelijk toch ook bij Vloggloss moeten gebeuren? Hoe wordt dat eigenlijk bepaald, is dat vanaf een bepaald aantal minuten aan kinderen in de vlog, of vanaf een bepaalde leeftijd?

1 like

Bij Nienke Plas is Frenky ongeveer in elke vlog dominant aanwezig en daar is de commentsectie ook niet uitgeschakeld. Ik geloof dat dit tijdelijk wel een regel was maar dat ze dat weer hebben teruggedraaid. Weet het niet heel zeker maar ik geloof dat heel veel youtubers, vooral Amerikaanse, enorm in protest gingen tegen het demonetizen van filmpjes met kinderen.

Foefje was de aller knapste jongen van de school!!!’

13 likes

Mascha en Gregor zijn echt delulu als ze denken dat Gregor zijn ā€œsuccesā€ niet aan Mascha te danken heeft. The fuck? Denk logisch na.

24 likes

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat jij sinds een paar weken ook kritische opmerkingen maakt over Mascha

31 likes