Beutyblogtopic XL #9

En waar was zij dan voor de BLM movement en waar is ze nu? Ik vind het heel goed dat ze haar platform heeft gebruikt om deze kwestie bespreekbaar te maken maar nu is het akelig stil en lijkt het dus wel alsof ze het beschouwt als een hype.

Klopt, dat vind ik dus ook typisch. In dit geval noemde ik alleen Diana omdat ik op haar Instagram terecht kwam en de zwarte tegel mistte.

1 like

Ik vind dit zo’n dooddoener. Het kan toch zijn dat de recente gebeurtenissen haar ogen mbt BLM hebben geopend, waarna ze haar platform gebruikt (heeft) om dit onder de aandacht te brengen?

Ik vind dat Diana het echt goed heeft aangepakt itt heel veel andere influencers.

19 likes

Ze is stevig afgevallen en heeft een ontzettend kutjaar achter de rug. Vond haar er ook heel moe uitzien in haar laatste video.

Ik vond dat ze na de demonstratie nog regelmatig op haar insta stories postte over BLM en racisme. Het zwarte vierkant werd aangeraden weg te halen, omdat de hashtag die gebruikt werd nu ‘vervuild’ werd met alleen maar zwarte vierkanten en posts waar echt iets nuttigs en belangrijks in stond verdwenen.

3 likes

Inderdaad! Dat zag ik ook. Jammer dat ze niet meer filmt met FDF. Dat waren nog eens tijden.

Mascha is twee dagen niet op Instagram geweest. :face_with_hand_over_mouth:

22 likes

Haha erg he, dat je daar zo op let? Ik ben ook zo nieuwsgierig, maar vind het eigenlijk ook wel stom van mezelf dat ik het zo graag wil weten :sweat_smile: :see_no_evil:

1 like

Ja hahaha! Maar ik stuur haar geen berichten hoor, ik zet het alleen hier.

2 likes

Haha, nee dat dacht ik ook niet! Doe ik ook niet, maar meer het idee dat de bevalling van iemand die je eigenlijk totaal niet kent zo belangrijk is
 :sweat_smile:

1 like

Echt zin om hier een keer out of the blue MASCHA IS BEVALLEN te roepen en dat iedereen dan helemaal hyper naar haar Instagram gaat om te kijken.

74 likes

inge marieke is ook nog niet bevallen

58 likes

Kijk, dit is pas de informatie die we nodig hebben.

25 likes

En Gregor heet 18 u geleden een story van de kat geplaatst. :full_moon_with_face:

Je zou denken dat de foefs wel zo slim zouden zijn om random story’s vooraf te maken en Max die te laten plaatsen eigenlijk

8 likes

Het feit dat je je daar mee bezig moet houden omdat anders mensen gaan lopen speculeren. Sad. Maar ik snap die overdreven interesse in influencers sowieso niet.

23 likes

Denk dat ze dat ook wel gedaan hebben. En die baby komt er vroeg of laat wel uit hoor :joy: het is niet dat ze ineens komen posten ‘nou we hebben het geprobeerd maar helaas, Mas blijft voor eeuwig zwanger’.

51 likes

Misschien hebben ze dat ook wel gedaan en zijn ze nu al een week aan het genieten van de rust met hun baby :thinking:

8 likes

Ik hoop dit van harte voor ze.

5 likes

Daarom hebben ze pas natuurlijk de luxaflex dichtgedaan. zoveel binnenkijkers. Nee, stiekem lag de baby daar al :bulb:

4 likes