En ze vervangen met croqs.
Haha dit is echt precies zo’n stelling die wij vroeger bij filosofie op de middelbare kregen. (Ik weet het antwoord nog steeds niet.)
ik zeg 1: kleding doneren
ho ho - niet kopen. krijgen
Ik snap ook niet wanneer je tijd / dagen hebt om dit allemaal te dragen…?
Ja en het valt ook helemaal open vooraan waardoor haar bh volledig zichtbaar is? Heel raar model van jurk
Serena heeft wel echt prachtig haar, zeg.
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit mijn favoriete post is van het hele ff bestaan heb serieus een paar minuten lang hardop zitten lachen
Huh super flatterend? Vind het echt niet mooi zitten bij d’r borsten.
Ja maar het is spon dus dat kan ze niet eerlijk zeggen
Op bewegend beeld is het nog erger, de zijkant zit super lelijk en flubberend bij jaar borsten.
Zijn dit de meest aantal likes op een post ooit?
Net alsof ze 2 hele rare kwabben heeft hangen.
Hoe spreekt ze decolete ook uit haha dekolette.
Haha ja ik vroeg me door deze ook al af wat de post met de meeste likes op dit forum is. Volgens mij heb ik er wel eens een met 300+ gezien… weten de mods dat? (Die hebben vast wel wat beters te doen dus zal jullie niet taggen, maar mochten jullie dit lezen en het weten… slide in dit topic xxx)
Of d.m.v. een poll vragen hoeveel likes ieders meest gelikete post heeft? En dan kijken wie boven de 300 zit(ten)?
Nee ik heb wel eens 350 likes ergens gezien.
Of die van dat de baas de wcdeur opendeed en dat ze wat vroeg over een project. Je kan het gewoon zien, ik ga t opzoeken
Edit: grapje kan t niet vinden