Waar doelt Gregor op met ‘when the crease isn’t important’ in zijn insta post?
Blijkbaar is de vouw niet belangrijk.
en geen wcpot op zijn hoofd krijgt uiteindelijk #rip
Oh wouw hier was ik nooit opgekomen haha
Dit lukte mij sowieso al niet.
Omg die vergelijking met Ben is wel echt zwaar on point.
Die kinderwagen is wel echt uh… ja… apart.
Het is uit tussen Sammimaria en haar man Jason
Wooooow finally!!! Ff snel naar guru gossip brb
Ik vond hem aan de ene kant creepy vibes hebben maar aan de andere kant ook heel lief. Ze zegt wel dat het vriendschappelijk is.
Ondanks dat ik haar vanaf het begin volg weet ik gewoon niet wie de echte Sammie is (voor zover je iemand via het internet kan kennen). Vond haar girl talks altijd heel goed, maar ze komt altijd over alsof ze niet lekker in haar vel zit en heeft veel nerveuze trekjes.
Wat is daar liev aan? Vind dat echt best wel heel normaal? Imagine je vriend wil de rem niet op de kinderwagen zetten omdat zn schoenen dan creasen
Kut had mn bday niet ingevuld:joy:. Geen taart bij mijn dit jaar
. Haha
gefeliciteerd
Ja en hoe krijgen ze het ook voor elkaar om 3 van die wanstaltige te kiezen…
Als ik zo’n wagen (of die roze) gratis zou krijgen zou ik vriendelijk bedanken en er lekker zelf één kopen.
En als ik influencer was dan was ik wel een spondeal aangegaan, maar dan wel voor één kinderwagen en een buggy, maar wat moet je met 3 wagens?
Als je 1000 euro krijgt voor elke foto die je ermee post
Dit is toch gewoon een grapje joh ik vind deze kinderwagen trouwens best vet!
Huh wooow, ik heb hem nooit creepy gevonden. Die ex wel, maar Jason?
Ik vond hem net iets te aardig op beeld overkomen, en hij heeft Sammie de n-word genoemd als grap wat ik niet vond kunnen. Hij heeft erg geprobeerd na haar vorige ex de aandacht te krijgen op youtube wat ik ook apart vind.
Ohja dat zit er ook bij, had ik niet aan gedacht . Maar dat krijg je vast ook wel bij een andere (normale) wagen
.
Maar anders zou ik inderdaad wel een paar keer op IG wat zetten en verder een andere wagen gebruiken (dus dan heb je er toch 3 nodig)