Beutyblogtopic XL #9

Want dat is ook echt goed te lezen op een bewegende instastory :woman_facepalming:t2:

2 likes

Je hoort al die potjes gewoon te herkennen hoor, basiskennis. Duh.
:dizzy_face:

3 likes

Zeker in deze basis dagverzorging

3 likes

Zou Mas baby Poppy ook niet uit beeld houden trouwens ? We zijn nu nog geen week verder en snap haar enthousiasme nu uiteraard heel goed, maar ben zo benieuwd hoe dit zich ontwikkelt :roll_eyes:

14 likes

Kinderwagen 2 is in ieder geval een iets minder uitgeslroken design :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Op gregors insta is ze te zien met nike!

Ja zij kan zo onaardig en misplaatst uit de hoogte doen :hot_face: ze noemde zich toen toch ook altijd hoofdredacteur van beautyscene terwijl ze letterlijk 1 iemand in dienst had ofzo

10 likes

Hij heeft die echt niet van nike gekregen denk ik.

2 likes

Nee ik denk dat dat van mascha ook geen spon is hoor? Is gewoon de vogue van de geboortemaand van haar kind om te bewaren. Zijn ook mensen die de krant van die dag bewaren.

39 likes

Gaan we hier nou serieus aannames maken dat mascha en gregor hun kind andere outfits aantrekken voor spon? Er staat geen datum bij toch? En daarbij wie zegt dat het spon is, gregor heeft altijd liefde voor nikes gehad dus de foto is niet raar.

14 likes

Volgens mij is dat geen spon, ze heeft er niks bij staan en tegenwoordig zet Mascha dat wel erbij.

Volgens mij zijn dat de schoentjes die hij had gekocht voor de zwangerschapsaankondiging

17 likes

Heh die schoenen had hij toch allang gekocht. En dat vogue blad is al helemaal geen spon. Want 1 vogue doet niet aan spon. 2 er staat nergens ad of spon. 3 vogue is niet eens getagt.

44 likes

Jaaa ik snapte dit ook niet. Moest er ook wel om lachen. Ik vond alles lelijk!

1 like

Helemaal kapot gemaakt door het systeem

7 likes

Gewoon omdat het leuk en schattig is😍

5 likes

Dit, en jasjes met rits.

3 likes

Iedereen weet dat een baby gewoon een dikke barbie pop is, dus mooie schoentjes horen er bij.

Maar eerlijk zou het zelf ook doen, heb nu nog niks met babies dus schattige kleding is het enige leuke wat ik me kan bedenken wat je met een baby kan.

2 likes

Dat is al sowieso niet gelukt, want die story van gregor met die babywagen is overduidelijk spon. Inclusief heeeel klein #gekregen en die joolz en massa taggen

4 likes

Dit is toch wel iets anders, je ziet dat hele kind niet. Voor hetzelfde geld ligt ze nog thuis in de box

44 likes