Beutyblogtopic XL #9

Ja klopt!

Hoeveel overslagrompertjes zou Mascha #gekregen hebben deze week?

2 likes

En ik vroeg me al af wanneer jij weer ‘leave Mascha alone’ kwam posten

12 likes

Nou bij deze rinkelt je kookwekker. En dit is helemaal niet ‘leave Mascha alone’ btw, gewoon weer opmerkelijke onzin.

8 likes

Ik heb geen idee. Ik trek haar slecht😂

Ja!!! Het is gelukt om mijn vriend te overtuigen

182 likes

Lieff! :heart:

1 like

Ik keek net de instastory van Angel en daar zegt ze dat Serena het geboorte kaartje van Cameron in haar tas heeft gestopt. En dan laat ze dat kaartje zien, alleen Cameron heeft haar achternaam. En niet die van George.

Vond dat opmerkelijk.

24 likes

Oh huh! Dat was laatst hier toch ook opgezocht dat dat niet kan wrttelijk als het 1e kind al de achternaam van de vader heeft?

ha ik kwam ook om dat te posten. Vooral beetje onhandig omdat Serena volgens mij express de achternaam in de foto van het geboortekaartje op haar eigen insta heeft verborgen…

3 likes

Als je bij elkaar bent niet. Maar als je uit elkaar bent wel denk ik?
Zou gek zijn anders, als je tijdens een zwangerschap gaat scheiden, vader volledig uit beeld is, en het kind dan alsnog de vaders naam moet hebben toch…

1 like

Offfff Sjors is niet de vader :eyes:

17 likes

Wait what?
Dat heb ik gemist

Que?

giphy

2 likes

Sjors had laatst met vaderdag ook alleen Marsh.all een dagje bij hem. Maar moet zeggen dat ik Cam.eron de laatste tijd wel steeds meer vind gaan lijken op Marsh.all, waar ik het eerst twee totaal andere baby’s vond.

3 likes

Oh ik vind zijn ogen dus best wel lijken

Ik ging even Sjors’ insta stalken omdat ik bewijs wilde zoeken dat ze wel op elkaar leken, en toen kwam ik een oude post tegen waarbij Sjors Sereen liefkozend cougar noemt

WHYYYY

ps Sorry als dit in september 2018 al is besproken

11 likes

Ik vind Cameron heel veel op Serena lijken. Kan zijn dat George de vrucht niet herkend heeft destijds en daarom niet als ‘de vader’ gezien wordt. Maargoed het blijft allemaal speculatief natuurlijk.

Had hij niet in die laatste rant gezegd dat hij dat van haar niet mocht doen?

1 like

Klopt. Dat bericht is verwijderd maar hij mocht het niet erkennen omdat het volgens Serena niet zijn kind was. Het moest daarom haar achternaam krijgen.

2 likes