Beutyblogtopic XL #9

ik krijg altijd zo een naar gevoel bij dit mens, en de manier waarop hij praat ook vind ik zo irritant:

Should I have let people get into my head and sway my opinion about someone? No. That’s my problem and I have to deal with that.

Did I jump the gun on a situation that I didn’t fully understand and chime in? Absolutely. And I am living with that every day.

meid wat een misplaatst zelfmedelijden. vals kreng.

16 likes

Ooh no baby what is you doing?! En nog zijn er mensen die hem oké vinden en zijn producten kopen.

8 likes

Ik vind het vooral stuitend dat hij BLM durft te gebruiken in deze video onder het mom van er zijn belangrijkere dingen in de wereld.

9 likes

Ja dit!

1 like

Met je graveyard palette, dit is toch fout

5 likes

J*s video: zum kotzen. Meer kan ik er niet van maken

Hoezo stom? Hij verdient geen aandacht.

Lol reacties stonden vannacht nog gewoon aan maar die waren niet al te best dus daarom heeft hij het vast uitgezet.

2 likes

jongens hold your horses, serena doet iets GRATIS WEG!!! namelijk de houtkachel omdat ze die niet aansteekt met die kinderen van haar (??)

24 likes

even iets uit de oude doos, kent iemand dit “THE BOOK” nog? :sweat_smile:

51 likes

Dit is denk ik wel het heftigste wat ik dit jaar gezien heb.

12 likes

Misschien iets voor Jennie? Of wilde die een pelletkachel?

Ik dacht trouwens tot voor heel kort dat het een palet kachel was en dat je er dit hout in kon doen :see_no_evil:

image

Maar het is dus dit:

22 likes

Xelly, Cynthia, Vera, Debbie, Serena en ?

Welke lotte? Niet lottelovesbeauty

Vera Camilla, Cynthia Schultz, Debbie Zwiers, Serena Verbon en Lotte Nijborg
en Xelly

2 likes

tweedehands op marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/boeken/mode/m1536243607-beauty-bloggers-the-book.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
:rofl:

wat skeer. dat boek kreeg je gratis bij de etos bij aankoop van iets van makeup ofzo.

3 likes

en deze bestseller dan. dat er mensen zijn die voor stylingadvies van serena betalen vind ik echt niet te geloven

ps: weet iemand wat er met haar katten is gebeurd? ze heeft er nu toch nog maar 1?

6 likes

Er gaat me heel langzaam een lichtje branden. Die Lotte ken ik hellemaal niet, en waar is Mascha? En wat een boze blik van Cynthia op deze foto. Zoveel vragen…

5 likes

Volgens mij is er 1 naar haar zusjes gegaan, want de katten konden niet goed met z’n tweeën overweg.