Nou daar kan echt wel iets voor geregeld worden hoor.
Joe dat bepalen mensen toch lekker zelf waar ze hun entertainment vandaan halen
Ah ok, ik zal de print screen aanpassen
Volgens mij is de story nu ook weg
De vrucht niet herkend heeft? Wat is dit voor een raar bericht. En rare discussie uberhaupt ja.
Is gewoon een normale term
Dat moet erkend ipv herkend zijn, als de ouders niet getrouwd zijn dan moet de vader de ongeboren vrucht erkennen als zijn kind.
Het herkennen van een ongeboren vrucht lijkt me idd lastig.
Dat bedoelde ik ook, ik lees mijn berichten nooit na
Dude ze zijn gewoon blij met hun baby en laten foto’s zien. Zoals elk normaal stel zou doen.
Wat gek! Heb net weer even al haar stories bekeken maar bij mij staat ie er echt niet tussen
Nou ik hou het er maar op dat we niet weten wat er is gebeurd, maar vind het toch een beetje gek Waarschijnlijk baalt ze er nu van dat Sjors dr babydaddy is maarja dan hem niet de baby laten erkennen en lekker demonstratief je eigen achternaam meegeven… Sjors blijft hoe je het wendt of keert toch echt de babydaddy of ze t nou wil of niet ? Weet dat het olie op het vuur is maar hoop stiekem zo dat hij t er niet bij laat zitten, als het echt je eigen kind is moet dit toch zeer doen
Na het verhaal van de borstvoeding komt ie er gelijk achteraan. Ze haalt de kaart uit haar tas en laat eerst de voorkant zien.
De discussies onder Mascha’s borstvoedingpost zijn wel om te huilen zeg. Duizend deskundigen over voeden op verzoek en productie op gang houden.
Nog erger dan onder de ondernemerspost waar iedereen vertelde hoe zwaar en vooral hoeveel zwaarder dan anderen ze het hadden en hebben
Hij kan alsnog de teringtyfus krijgen
haahahahaha dit
sjors denk iig wel dat hij de vader is, waarom zou hij anders willen dat zijn familie een geboortekaartje krijgt
ik vind het maar raar hoor… dat ze haar eigen achternaam op het kaartje heeft laten zetten bevestigt voor mij wel een beetje de ellende die sjors schilderde in die rant tijdje terug (met dat hij cameron niet mocht erkennen e.d.)
Jezus wat is dat goud lillek zeg. Smaak is echt niet te koop
Heb het wel echt met Mas te doen hoor na die laatste insta post. Ik heb haar altijd een beetje als overbezorgd gezien, hoe ze tegen de katten praat bijvoorbeeld. “ oh oh nee oh!!! OH lieverdje toch” als een kat gewoon kat dingen doet. Nu met de kleine en dat gebroken armpje zal dat gevoel x een biljoen zijn. Denk dat ze echt heel kwetsbaar is nu.