Beutyblogtopic XL #9

Heeft ze met het vorige kapsel dan alsnog twee maanden rond gelopen?

2 likes

Goed antwoord Cynthia, lekker intelligent

93 likes

Ik vond deze intro’s ook zooooo cool

4 likes

Jatogggg

28 likes

Ik vond die snorren zo leuk haha

1 like

‘waar we allemaal dood aan gaan :wink:’ :woozy_face:

7 likes

Je weet niks girlfriend !!!

Of hoe ging die ook alweer

7 likes

Ook pas nadat ze nog wel even naar Italië heen en weer was geweest voor een sterrendinertje.
Daar kreeg ze toen kritiek op en ‘daar vond ze wat van’.

Maar ik snap wel dat ze zegt dat ze niet weet of en wanneer er een tweede golf komt, en volgens mij heeft ze ook gezegd dat ze de reis nog gewoon kan cancelen?

3 likes

What the fuck dit soort mensen

4 likes

Nee, je bent dan zo verstandig om te bedenken dat een coach het geld niet waard is.

Overigens, hoe oud zullen deze 2 meiden zijn. Wat hebben zij aan levenservaring waarin ze kunnen coachen? Leren hoe je andere ondernemers te veel geld laat betalen? (Ik weet dat leeftijd geen argument is voor hoe goed je bent, maar ze lijken mij echt zo jong dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze na hun studie iets zijn gaan doen voordat ze gingen coachen)

Edit: ik heb haar website even opgezocht en haar website is echt zo’n standaard “ik verkoop mezelf als coach en ik heb je zo veel te bieden als je maar genoeg betaalt”. Overigens, ze heeft een coach die haar aanraadt dit te doen :sob::sob: zie laatste stukje hier https://www.mindlifecoaching.nl/overmij/

15 likes

Jonge wtf die meid is, volgens haar eigen verhaal, hoogstens 22??? Wie neemt zo iemand serieus???

Also ze zou zich beter een goeie copywriter manifesteren want dit is lachwekkend. Ik wil haar graag mijn services aanbieden als schrijfcoach.

Wie ik nog meer ben

• Sporten is mijn uitlaapklep en ik sta het liefst in de gym om te trainen met zware gewichten.

• Ik geloof dat iedereen zichzelf kan creĂ«eren. Je hebt zelf een keuze en invloed op wie je bent en wie je wilt zijn.

• Mijn liefde voor Tony’s Chocolonely met karamel en zeezout is zeer groot.

• Thee is mijn favoriete drinken. Ik drink heel veel thee en dan het liefst met verse gember erin.

• Ik vind katten echt geweldig. Het eerste wat ik doe wanneer ik een eigen huis heb, is een kat kopen.

• Mijn sterrenbeeld is een schorpioen.

• Ik vind het mega leuk om post te krijgen. Verklaar me voor gek, maar ik kan dus elke dag twee keer in de brievenbus kijken om te zien of er post is gekomen. Daarnaast stuur ik ook graag zelf kaartjes, om op deze manier iemand een lach op het gezicht te brengen.

19 likes

Ze zien er allebei uit alsof ze eerst een uur in de regen hebben gelopen en hun haar toen zo viezig halfnat was toen ze de foto moesten maken.

Fix eerst je eigen haar voor je praat over m’n leven komen fixen.

95 likes

Ze heeft trouwens van het lijstje coachbingo:

• een coach die haar aanraadt te gaan coachen
  • een online cursus voor veel te veel geld
  • biedt de oplossing voor al je problemen, als je maar betaalt
  • een website met veel te veel tekst
  • levenservaring optioneel, maar vrienden/familie/andere coaches geven goede reviews

Ik denk dat ik ook maar coach ga worden, ik kan vast rijk worden met de online cursus “hoe word je een coach”.

18 likes

Gelukkig vindt ze het leuk om post te krijgen want haar adres staat lekker groot in de footer op iedere pagina :joy: Ik weet dat je als ondernemer verplicht bent het te delen, maar doe dat dan niet zo zichtbaar dat je op iedere pagina je adres zet
 #gratistipvancoachzonderervaring

Alsof ik een vriendinnenboekje uit groep zes lees

51 likes

Oprecht hun haar is een van de weinige dingen die niets zeggen over hun capaciteiten als coach. Zoveel kansen, niet uiterlijk pakken

4 likes

Ook echt erbij zetten dat ze schorpioen is. Ehm no thanks

18 likes

Vind ik eigenlijk net zo nietszeggend. Zeg je t ook tegen een man en tegen bijv een arts? Fix eerst je kapsel voor je mijn gebroken rug komt fixen?

5 likes

28 likes

Wie zijn de “wij”? Haar website noemt maar 1 coach? En hoort het tegenwoordig ook bij de coach bingokaart een gratis e-book uit te brengen?

3 likes