Beutyblogtopic XL #9

Dit lijkt me wel zwaar, om altijd sterk van jezelf te moeten zijn.

Nou ik vind Krek een cutie als hij Mila gaat aangeven, zo lief en trots

11 likes

Ik hoef ook niet altijd sterk te zijn, heb afgelopen weekend nog zitten huilen als een klein kind in de armen van m’n vriend.
Maar no way dat ik dat ik dan zielig gevonden wil worden of dat m’n vriend tegen moet gaan praten op zo een toon alsof ik ook echt dat kleine kind ben.

7 likes

Ja maar de foefs praten sowieso al tegen elkaar alsof ze 3 zijn en net voor het eerst op het potje hebben geplast, dit is niet heel anders als normaal.

52 likes

Dat weet ik en daarom zijn de vlogs ook echt irritainment voor me. Voor mijn gevoel is het echt wel een stukje erger nu hoe ze praten

Ik ben gestopt toen ze naar de bunker verhuisden. Op het reizen na was het al nooit echt bruisend, maar vanaf die tijd werd het gewoon doods.

Ik word echt claustrofobisch van die mensen. Hoe ze 98% van de tijd opgesloten zitten in dat hok en niets uitvoeren

Schakel nu ook niet meer in. Ben blij voor ze, maar baby’s van vreemden boeien me echt helemaal niets :sweat_smile:

13 likes

Wat had je dan verwacht? Weer komkommertijd?

Dat Mascha verhuisd naar het mommy topic?

2 likes

Wat dat betreft zou een topic per blogger/vlogger niet zo slecht zijn aangezien de grenzen van welke categorie ze zijn zo vervaagd zijn.

2 likes

What are we? Gurugossiper? :stuck_out_tongue:

6 likes

En het is niet de zoveelste training, maar je gaat echt stappen zetten!

3 likes

Hahahaha bestaat dat nog?

Hahahahaha, kan iemand der even uitleggen wat de definitie van unaniem is :joy:

20 likes

Jongens ik heb dé tip voor je hóé je meer tijd vóór jezelf creeert én ål jé doelen kån behalen!!
Je zorgt ervoor dat je de hele dag niks te doen hebt! Wanneer je toch iets te doen hebt zoals lunchen of de hond uitlaten schrijf je dat gróót in je agenda of in je planner met een hokje en tijdstip ervoor.
Zodra je de taak hebt volbracht kun je het afvinken!!
Zo suggereer je een volle agenda en krijg een heel productief gevoel!

73 likes

Ik ben dus om 8 uur opgestaan, heb gedoucht en me aangekleed, de kat eten gegeven en zelf ontbeten. Heb er al een hele werkdag op zitten dan dan moest m’n werk nog beginnen!!

28 likes

Wow je bent zó productief!! En toch heb je tijd voor jezelf over. Dat vind ik echt heel knap. Ik rende jaren als kip zonder kop rond. Toen ik op een dag m’n kat had aangekleed en m’n ontbijt in de douche had gezet dacht ik van nee nu is het genoeg. Mijn lijf gaf het echt aan; ho! Tot hier en niet verder. En toen heb ik op de pauze knop gedrukt en al m’n verplichtingen afgezegd en een planner gekocht.

@grace jou zou ik eerlijk gezegd aan te raden je doelen wat duidelijker op te schrijven! Ik merk dat je nog heel zoekende bent en dat geeft niet dat had ik vroeger ook voor ik een planner had. Als je wat meer zoals ik wil worden kun je ook een planner aanschaffen en een cursus bij me volgen! Ik kan in de comments helaas niet iedereen persoonlijk helpen met wat ze moeten lunchen dan hou ik geen tijd meer voor mezelf over! Maar doe een cursus bij me, echt! Dan word je echt succesvol.

57 likes

Hoi Alice

@Paardenmeisje een uitslag van een poll kan toch unaniem zijn

2 likes

Is een planner te duur voor je, grace? Je saboteert jezelf door andere uitgaven, zoals je elektriciteitsrekening of een evenwichtige voeding, voorrang te geven. Tssss.

36 likes

14:03 - knetterharde scheet gelaten. Muskusachtig aroma en noten van kaas (vermoedelijk geit)

81 likes

Volgens mij wel, maar de site liep wel vaak vast de laatse tijd.