Is it me you’re looking for
Hahahahaha ja dat was ik!! De man die 20 minuten na mijn keizersnede aan ons bed stond en vroeg DU WOLLE WASSERMELONE?? ga ik echt nooit meer vergeten.
Voor de gastro moet je minimaal 2 uur nuchter zijn, dus ze kunnen achter elkaar, alleen moet je dan eerder beginnen met het spul dat je darmen leegmaakt drinken voor je coloscopie of sneller drinken
Jaaaaa😁
Ja, je hebt gelijk👍🏼
Dit zou ik ook wel hebben maar ik haat het als mensen mij zielig vinden. Ik ben niet zielig, ik ben een sterke vrouw. Maar wie weet vindt Mascha het wel fijn, dus ik kan er weinig over zeggen. Ik vind wel dat er veel liefde afstraalt van hun tweetjes.
Maar ik voel me ook wel voyeur, het zijn echt zulke privémomenten. Ik snap dat ze het zelf edit maar ik vind het wel heel intiem.
Omg hahaha lief maar ehh ga wegggg Wat zei je, NEINNNN?
Dat probeer ik ook te zeggen!
Dit lijkt me wel zwaar, om altijd sterk van jezelf te moeten zijn.
Nou ik vind Krek een cutie als hij Mila gaat aangeven, zo lief en trots
Ik hoef ook niet altijd sterk te zijn, heb afgelopen weekend nog zitten huilen als een klein kind in de armen van m’n vriend.
Maar no way dat ik dat ik dan zielig gevonden wil worden of dat m’n vriend tegen moet gaan praten op zo een toon alsof ik ook echt dat kleine kind ben.
Ik heb echt mee zitten huilen met Mascha in de vlog van vanochtend. Hoop dat ze het allemaal een plekje kunnen geven
Ja maar de foefs praten sowieso al tegen elkaar alsof ze 3 zijn en net voor het eerst op het potje hebben geplast, dit is niet heel anders als normaal.
Dat weet ik en daarom zijn de vlogs ook echt irritainment voor me. Voor mijn gevoel is het echt wel een stukje erger nu hoe ze praten
Ik ben gestopt toen ze naar de bunker verhuisden. Op het reizen na was het al nooit echt bruisend, maar vanaf die tijd werd het gewoon doods.
Ik word echt claustrofobisch van die mensen. Hoe ze 98% van de tijd opgesloten zitten in dat hok en niets uitvoeren…
Schakel nu ook niet meer in. Ben blij voor ze, maar baby’s van vreemden boeien me echt helemaal niets
Wat had je dan verwacht? Weer komkommertijd?
Dat Mascha verhuisd naar het mommy topic?
Wat dat betreft zou een topic per blogger/vlogger niet zo slecht zijn aangezien de grenzen van welke categorie ze zijn zo vervaagd zijn.
What are we? Gurugossiper?
En het is niet de zoveelste training, maar je gaat echt stappen zetten!