Sorry voor de dubbelpost, maar ik vind haar voorhoofd altijd zo mooi glad en strak. Zal wel botox zijn toch? Als dat zo is dan wil ik t ook.
Ik ga nooit die āglowā snappen, maar ik worstel al sinds mijn 12de met een vette huid die ik op allerlei manieren probeer te matteren dus wellicht is het gewoon een trauma. Maar ik vind het er dus al snel uitzien als een zweterig puberhoofd.
Met het risico om het hele forum over mij heen te krijgen: ik vind dat Vera echt geen make up skills heeft en snap echt niet hoe zij zoān enorm bereik heeft gekregen.
Vind wel dat ze een enorm leuke persoonlijkheid heeft maar haar skills .
Eens.
Maar Mascha en Cynthia hebben beiden ook twijfelachtige skills. Ik heb Mascha in al die jaren nog nooit zelf een mooi kapsel zien creĆ«ren of zelfs maar de juiste tint foundation zien gebruiken, Cynthia draagt altijd de zelfde roestbruine look met een lippenstift die te bleek is voor haar gezicht en heeft gewoon mazzel dat ze een āmakkelijkā gezicht heeft met een goeie huid, waardoor alle blushes en highlighters gewoon wel staan maar skill? Mwah.
Serena had nog enige skill, maar haar eyeliner is vaak wabberig als fuck en haar blush is soms erg zoals die horrorpop Annabel.
Jouw berichten doen me echt zo vaak denken aan Britta Perry van Community
Hmm. Ik vind wel dat ze goed is in oog makeup! En zeker in eyeliner.
Met deze temperaturen is het toch gewoon überhaupt glow time?
Botox van 3 jaar geleden geeft haar nu echt geen glad voorhoofd, dat is na ongeveer 3-5 maanden wel weer uitgewerkt. Aangezien ze hier zegt het nooit meer te gaan doen, of heeft ze het alsnog bijgehouden?
cool thanks
Ik heb echt uitgekeken naar de nieuwe vlogs van Mascha g(heb ze paar jaar niet meer gekeken) en love de rauwheid. Alleen heb ik zo veel moeite om Gregor te verstaan. Dus kijk de vlogs nooit af zodra ik een halve minuut tekst gemist heb omdat ik het niet verstond.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nog niks gezien van de nieuwe vlogs, maar praat ie anders anders? Kan je hem niet verstaan ivm taalgebruik en woordkeuze of omdat het te zacht of mompelend is oid?
Ik kan hem nooit verstaan!
Ik vind hem niet zo duidelijk articuleren en hij mompelt inderdaad.
Edit: dat is volgens mij beetje hetzelfde lol
Vind haar inderdaad niet de allerbeste, maar dat maakt het voor mij juist wel relatable. Haar skills zijn nog altijd beter dan de mijne en het is te volgen, dus steek er toch iets van op. En Vera is ook gewoon zo gezellig om naar te kijkenš„°
Ja ik snap wat je bedoelt, heb dat eigenlijk ook altijd wel een beetje bij hem. Vaak ook woordkeuze dat ik denk ??? wat zeg je jou eigenlijk?
Ja inderdaad dat je ff moet schakelen of die iets in het Nederlands of Engels zegt en dan soms ook met zoān dik accent uit murica eroverheen. Helemaal prima enzo, alleen soms zooo moeilijk verstaanbaar. Bijvoorbeeld laatst was er een stukje waar hij Mila te drinken gaf. Toen praatte hij ff tegen de camera en ik verstond er geen fluit van
Nee joh juist niet in eyeliner toch?
Dit is een foto daarvan:
Ja eigenlijk bakken ze er allemaal niks van. Jammer! Gewoon die pure mazzel dat ze een van de eersten waren en daar kunnen ze inmiddels al jaren op voort borduren.
Ooooh ok, ja dan is het voor de hand liggend dat de botox een handje helpt met het gladde voorhoofd. Blijkbaar was ze in die 5 dagen nog niet tot de conclusie gekomen dat ze het wel fijn vond dan.
Ćberhaupt geen bedoel je denk ik?