Beutyblogtopic XL #9

Ja! Zo gezellig, ik kijk nu met het ontbijt een vlog en tijdens mijn (late) lunchpauze. Ik kijk liever dagelijkse vlogs dan weekvlogs omdat die korter zijn en er wat minder gebeurt (het kabbelt vaak een beetje voort, bij weekvlogs is het meer een compilatie van hoogtepunten). Mascha’s vlogs zijn echt perfect wat dat betreft juist omdat ze zo simpel en low-key zijn, heb ook nog geen ander kanaal gevonden dat dat ook heeft eigenlijk.

3 likes

Mn 3 nichten (alledrie zijn ze de volwassen dochters van dezelfde oom) zijn lesbisch, gaan mensen soms vragen of de vierde dochter (nakomertje) ook lesbisch gaat worden want ‘dat lijkt in de genen te zitten’ wtf
Hoezo denken mensen dat zo’n vragen oke zijn. Je vraagt toch ook niet of je denkt dat je vierde kind hetero zou zijn omdat de andere drie dat ook zijn

12 likes

Gaat worden ook echt! Zulke vermoeiende vragen…

1 like

hahahahahaha :joy::joy::joy:

Ik kijk Mascha pas weer sinds de bevalling, maar is deze hoeveelheid sushi voor één maaltijd? Niet normaal zoveel.

4 likes

Maar heb je de gregor belasting wel meegerekend?

Hij claimt precies 50% van alle sushi

46 likes

Is voor het eerst dat ik niet schrik van een belastingtarief, aangezien er na aftrek van 50% nog steeds genoeg sushi over is om naast Mascha ook Awisa, Tatjana, Linda, Klaas en Taco tot de nok te vullen.

47 likes

:joy:

1 like

Taco?

98 likes

Misschien mijn bias maar ik keek net de vlog en als jij daar meer dan 4 mensen mee kan voeden, dan wil ik niet bij jou eten.

Plus je moet vretten als je borstvoeding geeft toch

48 likes

Haha ik verlaat een all you can eat sushi tent het liefst ook rollend, maar voor 2 personen is wat zij bestellen wel echt VEEL.

Ik wou dat ik zoveel sushi kon bestellen. Deze skere tatta schrikt altijd van de prijs en haalt dan weer de helft uit het thuisbezorgdmandje…

47 likes

Is dit veel? Als ik dit zie denk ik wow krijg je toch makkelijk op maar vaak zijn mijn ogen wel groter dan mn buik zeg maar

En ik rol ook het liefst naar buiten inderdaad

1 like

Ik ben best goed vretten, maar sushi krijg ik echt amper weg.
Stukje of 10, dan houdt het echt op. Voel me standaard smerig vol.

2 likes

Jezus dat gezeik meteen weer onder die foto van mas met Mila in de draagzak. Ik zou echt de comments uitzetten als ik haar was, die moedermaffia is echt verschrikkelijk.

12 likes

En ook op van die irritante schijnheilige kut toontjes allemaal “Lieve Mascha, hier is jullie lieve meisje echt nog te klein voor!!!|” Ugh.

5 likes

Het huis van nikkie is overvallen. 4 bewapende mannen. Kregen een uur geleden al zo’n alert hier in de omgeving. Bewoner (wie weet ik niet) is gewond geraakt. Heftig.

3 likes

edit: Laat maar zie het al op rtl staan.

Heb ik verder niet op gezocht maar haar straat werd vermeld in de alert (ergens buitenaf) en zijn op een verjaardag waar er meteen gespeculeerd werd, zojuist bevestigd. De daders zijn nog niet gepakt.

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit bij puppy’s ook het geval is…

3 likes