Beutyblogtopic XL #9

In heterostellen is er ook een verschil tussen en papa en een verwekker. Mensen zijn zo dom en onbeschoft uberhaupt dit soort vragen te stellen

5 likes

Ik vind dit zelf geen rare of heteronormatieve vraag eigenlijk, sorry @Lipglossy

4 likes

Maar je weet niet wat er aan vooraf is gegaan en wie er achter het plaatje zit.
Misschien wil(de) ze het dolgraag maar kan het niet om welke reden dan ook. Dat kan pijnlijk zijn, weet ik uit ervaring.
Daar zomaar naar vragen vind ik zelf not done. Een kinderwens is zoiets persoonlijks en kwetsbaars.

34 likes

Nee ik vind het ook niet per se een heteronormatieve vraag, maar het is wel een hele persoonlijke vraag en in combinatie met de frustratie die ze uitte misschien gewoon niet zo relaxed qua timing.

18 likes

hahaha omg ‘er is altijd een papa’, flikker even op. Wat heb je terug gezegd? ‘Ja de papa is een spermacel, we hebben een foto ervan ingelijst, leuk hè!!’

5 likes

Zou je moeten doen eigenlijk. En dan aan alle mensen geven die zo’n achterlijke reactie of vraag stellen. Wat een verstand…

Ik zou het wel willen, maar helaas is het bij mij niet mogelijk. Misschien met een eitje van mijn vriendin (mijn eicellen zijn niet goed en zit inmiddels op mijn 34e volop in de overgang). Maar dat is zo’n gedoe en mijn vriendin is super makkelijk en snel zwanger geworden, en ik had al jaren geleden geaccepteerd dat het er voor mij niet in zit. Ben wel super gelukkig dat ik nu toch moeder ga worden!

152 likes

Ik vind het echt leuk dat er nu 2x per dag een vlog van Mascha online komt, ga dat wel missen als ze weer teruggaan naar 1x per dag! (Niet meer dan logisch overigens hoor, geenszins een verwijt dit)

6 likes

Oh wat rot en ja wat fijn!!

Neee joh? Wtf

Beetje oldschool he, toen kwam er ook in de ochtend en om 15:00 een blog online.

2 likes

Ja! Zo gezellig, ik kijk nu met het ontbijt een vlog en tijdens mijn (late) lunchpauze. Ik kijk liever dagelijkse vlogs dan weekvlogs omdat die korter zijn en er wat minder gebeurt (het kabbelt vaak een beetje voort, bij weekvlogs is het meer een compilatie van hoogtepunten). Mascha’s vlogs zijn echt perfect wat dat betreft juist omdat ze zo simpel en low-key zijn, heb ook nog geen ander kanaal gevonden dat dat ook heeft eigenlijk.

3 likes

Mn 3 nichten (alledrie zijn ze de volwassen dochters van dezelfde oom) zijn lesbisch, gaan mensen soms vragen of de vierde dochter (nakomertje) ook lesbisch gaat worden want ‘dat lijkt in de genen te zitten’ wtf
Hoezo denken mensen dat zo’n vragen oke zijn. Je vraagt toch ook niet of je denkt dat je vierde kind hetero zou zijn omdat de andere drie dat ook zijn

12 likes

Gaat worden ook echt! Zulke vermoeiende vragen…

1 like

hahahahahaha :joy::joy::joy:

Ik kijk Mascha pas weer sinds de bevalling, maar is deze hoeveelheid sushi voor één maaltijd? Niet normaal zoveel.

4 likes

Maar heb je de gregor belasting wel meegerekend?

Hij claimt precies 50% van alle sushi

46 likes

Is voor het eerst dat ik niet schrik van een belastingtarief, aangezien er na aftrek van 50% nog steeds genoeg sushi over is om naast Mascha ook Awisa, Tatjana, Linda, Klaas en Taco tot de nok te vullen.

47 likes

:joy:

1 like

Taco?

98 likes