Beutyblogtopic XL

Jaa waar blijft het andere youtubers topic :hugs: keek net de verhuisvlog van Willemijn, ik vind haar huis echt moooi

2 likes

Hoeveel beautybloggers zijn er eigenlijk nog???

Is het overal nieuws dan? Ik wil linkjes!!!

Jaaa, zeker de reden van DE ruzie moet er wel in vermeld worden.

1 like

Hahahaha, maar je hebt niks interessants gemist hoor.

Kan jij een samenvatting geven met highlights van de afgelopen 2 jaar?

2 likes

Ik meld me ook weer! :wave:t2:

Jeuj!

1 like

Jee, blij dat deze er weer is, moet alleen even weer vinden hoe ik dit topic kan volgen. Mijn ontstress-topic op het werk :slight_smile:

1 like

Ik heb iets gevonden waar ik me aan irriteer bij Mascha en nu kan ik het niet meer negeren: hoe hard zij de G uitspreekt. Bijv. in Vloggloss 1264 op 3:09
“ggGGGroot” ugh ik weet niet precies wat ze doet maar ze je hoort ook iets van speeksel enzo idk zal wel aan mij liggen
Tot zover mijn bijdrage kusjes

5 likes

Linksonder staat een knopje met ‘volgen’ als je daar op klikt, krijg je meerdere opties.

Cannot unhear.
Net als dat wanneer ze de ui-klank uitspreekt, het klinkt als uiw.

3 likes

@Lula bedankt, gevonden!

Bij een of ander theaterconcert gisteren van 4 mei trad Brainpower ook op. Ik vind hem echt de coole versie van Gregor

1 like

Of wanneer ze Bijenkorf uitspreekt, cringe!

3 likes

Ja of vloggggg en blogggg. Met zo’n ongelofelijk lange harde g.

1 like

Citaat[quote=“Prikkelbaar, post:43, topic:408, full:true”]
Ik heb één vlog uit de Japan vakantie gekeken van Massa, dat was de vlog dat ze in die toren gingen en uitzicht hadden op van alles en nog wat van de stad. Maar damn, ik werd me toch een partij misselijk. Je zou verwachten na zoveel jaar dat ze wel weet hoe ze moet vloggen. But nope,
[/quote]

Ja zo snel met die camera heen en weer altijd. Je kan ook nooit goed zien wat ze nou probeert te laten zien.

In ieder geval niet zo erg als Annemerel dat doet haha, die zegt altijd vlogk ofzo

1 like

Die zegt ook smoofie

1 like

Mascha met het is zoveel stress om te reizen in Japan. Je weet niet wat je moet doen je weet niet waar je heen moet… Jawel Mas als je je voorbereid komt alles goed.

5 likes