Beutyblogtopic XL

Is er misschien behoefte aan een topic met nare opmerkingen en tips met hoe je ermee om bent gegaan?

6 likes

Wat kan de mens toch wreed zijn, als ik al jullie verhalen lees.

Wou even zeggen dat jullie allemaal mooie mensen zijn!
:heart::heart::heart: voor iedereen!

2 likes

Dit is echt een goeie!

‘toxic as hell’ lijkt me zelfs nog mild uitgedrukt… damn…

2 likes

Ik ben helemaal voor een topic hierover, heb ook zo vaak vervelende opmerkingen gekregen waarbij ik dan uuuren later denk: shit ik had dit of dat moeten zeggen. Op zulke momenten sta ik altijd met mijn bek vol tanden omdat ik het zo bizar vindt dat mensen dat soort dingen zeggen. Na al die keren ben ik blijkbaar nog te naïef om te denken dat mensen dat niet doen… helaas

2 likes
9 likes

Wat een bizar verhaal @Maestoso! Goed dat je haar hebt ‘gedumpt’. En ik hoop dat je je stoornis snel de baas kan worden.

Hoe oud waren jullie toen jullie elkaar ontmoetten en toen ze die foto’s rondstuurde? Klinkt echt als iets wat alleen een kind of tiener zou doen… Of een toxic trut dus.

Pfff nou lijkt me duidelijk dat ze zo met haar eigen problemen kampt… sneu eigenlijk. Hoop dat ze daar op een normale manier mee kan leren omgaan. Die wel bij haar leeftijd past. :’)

Jesus Christ wat een verhalen :frowning_face: ik schrik hier echt van. Wat een debielen.

Oh dat hoefde niet per se als antwoord op jou, scusa

Nee, want zij is heel gelukkig met hem.

Heb je helemaal gelijk in, dat heb ik ook benoemd in mijn vorige (ellenlange) post, want voor mij hangen daar 2 observeringen aan:

  1. noemt iemand ‘die geen recht van spreken heeft’ een ander juist lelijk/dik/ietsandersnegatiefs als coping mechanism? Om zichzelf beter te voelen?
  2. en in mijn optiek benoem je dit uit zelfbescherming. Dan ga je juist gemeen terug doen tegen of over die ander (je bent zelf lelijk!), terwijl het pas echt een overwinning als je oprecht denkt :fu: ok je mening boeit me niet doei. Ongeacht wie het is en hoe die persoon eruitziet.
3 likes

Wow ja!

Wauw, wat een knappe meid :heart_eyes:

5 likes

Zo’n kleine opmerking over je uiterlijk kan idd veel indruk maken. Misschien niks vergeleken met andere ervaringen hier, maar toen ik een ooit een hempje aan had met gym op de middelbare school zei een jongen tegen me dat ik zulke mannelijke biceps heb. Het is nu nog altijd het eerste waar ik bij mezelf naar kijk als ik iets zonder mouwen aan heb. Zo triest eigenlijk

1 like

Zeker die laatste foto vind ik!

2 likes

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit toeval is… :confused:

Is die Mira een bekend iemand? Daar ging ik namelijk vanuit. Ik ken zelf weinig bekende bloggers/vloggers etc dus geen idee. Maar als ze bekend is, is het toch niet gek dat Anna haar foto op Mira’s foto gebaseerd heeft?

Omg misschien is dit al gezegd maar iemand reageert dit onder Mascha’s vlog van eergisteren:

“Ben ik de enige die het eigenlijk bizar vind dat ze heen en terug vanuit DUITSLAND vliegen, ons god damn buurland? Je vliegt al minder en dat is goed, maar kom op: vliegen naar Duitsland, om vervolgens 1 dag thuis te zijn en dan weer te vliegen naar Roemenie? Ik zeg niet dat je met alles diehard vegan en milieubewust moet zijn, maar ik vind dit toch wel een dingetje.”

Reageert Mascha:

“Ik heb dit al een aantal keer uitgelegd - Gregor heeft een hernia en kan niet 8 uur rijden en onze vriendin is aan het kolven, zelfde verhaal. Soms komt het even niet uit om te rijden.”

  1. Gregor kan niet 8 uur rijden maar wel 10 uur in een vliegtuig naar LA zitten en daar vervolgens een week KAMPEREN
  2. Net alsof ze anders wel hadden gereden, hou toch op zeg, heb haar nog niet verder dan Belgie zien rijden met de auto als ze op vakantie gaat
63 likes

Wat een bullshit! Gregor kan inderdaad wel zonder problemen lang in een vliegtuig zitten. En dat andere excuus gaat ook helemaal nergens over. Kansloos weer hoor.

2 likes

Die hernia kaart wordt ook alleen maar getrokken als het even goed uitkomt he, pffff

35 likes