Haha, ik ging kijken op Vera’s insta en zag haar op een foto met Jeffrey. Dacht ik. Maar het was Fred van Leer
Maar rond het kruis?
Vind het ook niet mooi zitten!
Ook zonde dat haar beha boven het topje uit komt. Ook als hij huidskleurig is zie je dat gewoon, net als de “onzichtbare” platic bandjes.
Hm ja. Dat soort details maken of breken zo’n outfit wel. Niet sarcastisch trouwens, meen ik echt.
Lekker nonchalant de wimpers krullen alsof je niet ondertussen een selfie maakt, doe jij dat nooit?
Lekker nonchalant ja. Net als haar houding op wat vd laatste foto’s. Alsof ze van die fetish laarzen aan heeft, die geen hak hebben of juist zo’n hele hoge. Zo’n spitzlaars zeg maar.
Hallo… Hoe rauw wil je het hebben. Lekker oldskool met die datum en tijd (ofzo…) linksonder.
Instagram is gewoon niet rauw, edgy of spontaan en dat is toch ook helemaal niet erg?
Hoe kan je nou een shoplog maken waarbij je alleen de kleren half buiten beeld omhoog houdt en geen shots maakt met dat je de kleren aanhebt? Zie die shoplog van Mascha van vandaag… zelfs die baret zet ze niet even op, dat is dan toch helemaal niet interessant??
Edit: ben nog aan het kijken, maar ze koopt ook op elke reis een hoodie? Heb vanmiddag die vlog van melt gekeken, daar koopt ze er een omdat ze er geen bij zich had. Had dan die uit de shoplog van vandaag meegenomen!!
Edit 2: bij die roze jurk: ‘ja hij zwiebert zo lekker, kijk, ja ik kan het niet uitleggen’ TREK ‘M DAN EVEN AAN!!!
Mascha denkt blijkbaar dat het nog 2010 is. Daar kon je nog met zulke filmpjes weg komen. Maar vandaag de dag is meer kwaliteit toch wel een vereiste.
Precies dit ja. Wat is er nou leuk aan een shoplog als je niks goed aan ziet. Kan je toch niks mee.
Wat heeft Vera toch een afgrijselijke smaak, zo ouwelijk. Echt het ene naar het andere foeilelijke item komt voorbij in haar shoplog. En dan Jeff die op de achtergrond roept “een beetje spelen met mode”
Ik vond/vind haar ook best leuk maar heb expres niet op die video geklikt door de abs foto in de thumbnail. Vind het bij haar altijd beetje vermoeiend zoveel dat het over haar lichaam gaat. Maar misschien ben ik gewoon zuur omdat zij een pracht lichaam heeft en mijn summer body ver te zoeken is
Ja ik vind niet zozeer dat haar lichaam super mooi is maar ze zeurt/praat er zoveel over terwijl naar mijn mening gewoon goed uitziet. Maar ze zal er zelf wel onzeker over zijn en dat is haar natuurlijk ook goed recht, vind het alleen zelf niet fijn om naar de luisteren.
Er werd laatst gezegd dat er teveel over Cynthia wordt gezegd en het te persoonlijk wordt en pesten is. Maar ik vind dit dus echt te ver gaan. Commentaar hebben op iemands lichaam en zeggen of je het mooi of lelijk vindt, vind ik echt niet kunnen. Een mening hebben over iemands lichaam slaat als een tang op een varken, houdt dat gewoon voor je. Lichamen en meningen daarover kunnen zoveel problemen veroorzaken plus dat zo’n mening ook niks toevoegt want boeien wat jij er van vindt.
Bwa, ik vind het soms ook wel ver gaan.
Maar ik heb ook wel een mening over haar afgebleekte, rode haar.
Oh, oeps. Ik zat met Cynthia in mijn hoofd en las te snel.
Iemand zegt dat ze dit echt niet mooi vindt (ik tag expres niet, gaat niet om wie het zei maar om dat het gezegd wordt). Daar reageer ik op, ik vind dat niet kunnen.