Beutyblogtopic XL

Sorry dat ik het zo hard zeg, maar dit gaat dus over mensen die niet zo gezond (te veel) eten en niet sporten. Eerst kunnen ze dit doen zonder dat het gevolgen heeft (aankomen). Daarna kan dat niet meer, dan komen ze er wel van aan.
Het is eerder opmerkelijk dat ze eerst wél alles kunnen eten dan dat ze dat daarna niet meer kunnen. Laat je dus niet gek maken hierdoor, er gaat echt niet ineens iets met je gebeuren waardoor je niks meer kunt eten en overal van aankomt.

(Ik zeg dit zo hard omdat ik me hier zelf wel gek door kan laten maken en ik me heel goed kan voorstellen dat het beangstigend klinkt als je andere mensen over zo’n verandering hoort praten)

:hearts:

(Hier komt trouwens nog bij dat een eventuele verandering in je metabolisme altijd geleidelijk zal gaan, je gaat niet op een ochtend wakker worden met een lichaam wat ineens helemaal anders werkt. Ook is ieder mens anders en ieder lichaam dus ook. Sommige mensen zullen een verandering in hun metabolisme ervaren, anderen niet.)

6 likes

Mijn metabolisme is juist veel sneller geworden na m’n 23e. Omdat alle hormonen enzo stabiel waren denk ik

6 likes

Is dit nou een rauwe foto in plaats van een perfecte? Waarschijnlijk zou ze deze foto 2 weken geleden hebben geplaatst met een ander filter, en dan was hij perfect? Ik snap het niet.

12 likes

Klopt (in het algemeen). Dat heb ik zelf ook.

Maar of je nou in de 20 (Jill), 30 (Mascha) of 40 (Debbie) bent, als je af wilt vallen moet je meer bewegen en minder en/of gezonder eten. Jill en Debbie hebben hun sport- en eetschema aangepast. Mascha sport nu wel (al halen die chin ups en tricep dips zoals zij die in de vlog doet van vandaag vrij weinig uit imo), maar past haar eetschema niet echt goed aan? Dan kan je het wel oo metabolisme en ouder worden steken, maar dat is natuurlijk onzin :joy::joy:

Ik quote nu jou, maar meer in reactie op de ‘het lukt jill wel en mascha niet verhaal’

4 likes

Onder de koude douche gaan staan en je diep schamen. SHAAAAMEEEEE!!!

16 likes

Haha ja hoe hij zo begint te lachen als hij klaar is :’)

3 likes

Hahaha, I feel you. Ik vind dit ook schattig.

1 like

Hahahaha “rauwe” foto’s en dan toch een dik filter.

1 like

Damn ik zie zoooooveel mensen deze filter gebruiken tegenwoordig.
Ik vind het best wel lelijk eigenlijk :redface:

4 likes

Die wenkbrauwen van Serena hehehe

1 like

Ik vind Martine zo knap altijd. Ook weer op die foto met haar zus, staat ze heel mooi op vind ik.

7 likes

Weten jullie nog dat Mascha zei dat ze minder zouden gaan vliegen…?

14 likes

Echt hoor deze meid…

1 like

Het is idd echt een schattige en mooie baby. Ze kiest alleen wel foto’s uit waar zij het beste opstaat ipv de baby :wink:

3 likes

Hoezo 8 uur studeren per week? Ze was nu toch al begonnen met op voorhand te studeren?

7 likes

Cynthia toch :roll_eyes:. Zwaar leven dat ze het zo druk heeft dat ze nu wel op vakantie moet.
Ze is ook nog maar 10x op vakantie geweest dit jaar of niet?

9 likes

Weetje, als zij dat wil moet ze dat lekker doen. Maar het delen op deze manier maakt niet echt sympathiek, en lijkt inderdaad erg op sponvissen.

Als ik haar was zou ik lekker een luxe last minute boeken en er niet zo veel over delen. ‘Had zin in vakantie, heb een last minute geboekt, wat fijn dat dat kan.’

19 likes

Dit is nou precies waarom ze zo onsympatiek is. Wat wil ze nou dat wij hier gaan zeggen?? Waarschijnlijk wil ze dat iedereen roept ‘meid lekker doen!!! Je verdient het!!! Het is je gegund!!!’

Maar Jezus waarom is het boeiend voor ons allen om haar vakantie gedachten aan te horen?? Pfoe wat interessant dat de enige reden dat je misschien niet na 100 vakanties nog eens op vakantie gaat is dat je het decadent vindt.

13 likes

Een goede foto vertelt een verhaal, hè.

2 likes

Ze kan alleen in november een paar dagen vrij nemen, dus dan moet ze dat echt in augustus doen…

Of bedoelt ze het regelen? :thinking:

1 like