@ positive note… geen slak gezien in Cynthia’s tuin!
ja inderdaad zeg, mierenneukers hier.
ik ben zelf ook precies zo met mijn sportieve hobbies; eerst helemaal overtuigd dat dit het beste ooit is (yoga, hardlopen, 30 days shred, etc) en dan na een paar weken begint het een beetje saai te worden en kap ik er weer mee en ga ik temptation island op te bank kijken met een zak chips.
ik begrijp cynthia wel.
Debbie is veel ouder en daar zie je echt goed aan hoe ze afgevallen is. Dus ik denk dat leeftijd niets te maken heeft met makkelijk afvallen. Eerder met je natuurlijke verbranding, magere voeding en veel sport.
Schaduwdoeken waren 2 weken terug in de aanbieding bij de Action voor 5 (een kleinere) of 9 (een grote) euro.
Maar dat is natuurlijk erg veel geld als je het gratis kan krijgen.
Als je daarna gelijk doorgaat naar de Subway…
Nee ik ook niet, heb het ook opgezocht omdat ik het zo raar vond staan.
Ja dan mag welke filter idd ook (dat is dan ‘de filter’).
Ik dacht dat we een beetje af waren van het hele moraalpolitie gebeuren sinds EGF, maar het is nog steeds een discussie. Zij kiezen zelf voor een leven in de spotlight (of in de zon. op hun gezicht.) en dan kun je dit verwachten vind ik. En ik ben het met je eens dat de meesten hier erg negatief zijn over Cynthia, maar ten eerste is het een roddeltopic en ten tweede is het niveau ook niet meer echt wat het was. Geldt ook voor andere bloggers zoals Serena.
Om dan iets positiefs over Cynthia te zeggen: ik vind haar tuin make-over erg leuk geworden. Wou dat ik zo’n tuintje had!
Ligt ook aan het moment. De laatste week (of 2 al?) zegt Cynthia dingen waar terecht kritiek op gegeven wordt waardoor iedereen nu gewoon meer ergernissen voelt en ze dus minder goed kan doen. Had ze ditzelfde gepost als we een paar weken niets speciaals te melden hadden over haar, dan zou er veel minder negatief op gereageerd worden.
Nouja dat is ook prima, je hóeft ook niet mee te doen. Maar ik vind dat zo’n topic ook open moet staan voor mensen die wel willen zeuren. En tuurlijk gaat dat niet alleen over hun werk, want zij ZIJN hun werk. Cynthia = cynthia.nl.
Maar je hebt gelijk, het is een klankbord en ook mensen die er iets van willen zeggen moeten dat kunnen zeggen, maar vaak gebeurt dat dan in zo’n toon van ‘jullie zijn diepslechte mensen dat jullie dit over haar zeggen’ en dat vind ik gewoon een beetje té. Niet dat jij dat nu zo zei hoor, maar dat is een beetje het gevoel wat ik vaak kreeg op EGF.
Totaal off-topic maar ik vind jou altijd zo weloverwogen, beschaafd en intelligent overkomen hier. Heel fijn en inspirerend!
Hear hear
Of uploaden?
Dit keer 100.
Al die meiden die bodypostive willen zijn en daar elke keer weer over beginnen, zijn zichzelf alleen maar aan het proberen overtuigen. Tenminste, dat idee heb ik. Hoe verfrissend zou het zijn als iemand gewoon zichzelf is, incl hun lichaam en daar niet elke keer onderwerp van gesprek van maakt? Daarmee haal je het mijninziens alleen maar onderuit.
danku hartelijk voor de screenshots! xoxo namens alle instagram loze fosielen
Mag ze blijf zijn dat het verven is en niet de permanente make up is.
En voor de geblokkeerden onder ons, haha!
Weet eigenlijk al heel lang niet waarom…
Door die wenkbrauwen lijkt ze echt supererg op haar zusje! Tara geloof ik? Ben de andere naam kwijt.
Edit: ik bedoel de andere, Larissa
Je metabolisme wordt gewoon trager als je ouder wordt, daar kun je niks aan doen
Omg nee vreselijk joh. Echt veel te dik.
Ik ben een makeup-leek, maar zelfs ik zie dat het niet helemaal is geworden zoals het had moeten zijn haha.