Beutyblogtopic XL

Echt hoor deze meid…

1 like

Het is idd echt een schattige en mooie baby. Ze kiest alleen wel foto’s uit waar zij het beste opstaat ipv de baby :wink:

3 likes

Hoezo 8 uur studeren per week? Ze was nu toch al begonnen met op voorhand te studeren?

7 likes

Cynthia toch :roll_eyes:. Zwaar leven dat ze het zo druk heeft dat ze nu wel op vakantie moet.
Ze is ook nog maar 10x op vakantie geweest dit jaar of niet?

9 likes

Weetje, als zij dat wil moet ze dat lekker doen. Maar het delen op deze manier maakt niet echt sympathiek, en lijkt inderdaad erg op sponvissen.

Als ik haar was zou ik lekker een luxe last minute boeken en er niet zo veel over delen. ‘Had zin in vakantie, heb een last minute geboekt, wat fijn dat dat kan.’

19 likes

Dit is nou precies waarom ze zo onsympatiek is. Wat wil ze nou dat wij hier gaan zeggen?? Waarschijnlijk wil ze dat iedereen roept ‘meid lekker doen!!! Je verdient het!!! Het is je gegund!!!’

Maar Jezus waarom is het boeiend voor ons allen om haar vakantie gedachten aan te horen?? Pfoe wat interessant dat de enige reden dat je misschien niet na 100 vakanties nog eens op vakantie gaat is dat je het decadent vindt.

13 likes

Een goede foto vertelt een verhaal, hè.

2 likes

Ze kan alleen in november een paar dagen vrij nemen, dus dan moet ze dat echt in augustus doen…

Of bedoelt ze het regelen? :thinking:

1 like

Volgens mij bedoelt ze of nu en anders kan ze pas in november.

Oh ja ik zie het, eerste screenshot was ik al weer vergeten hahah

WIJNSTUDIE :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

10 likes

Mag Willem niet meer mee

2 likes

Nee die werkt lang niet hard genoeg om zoiets te verdienen.

23 likes

Hij is haar nieuwe broodfonds

8 likes

Ach vervelend voor haar he? Je zou maar een paar maanden moeten wachten op je vakantie.

7 likes

Zo verknoeit ze het nog bij dr moraalridders, die Cynthia.

14 likes

Die boomerangs van Willemijn in haar story altijd… kan er niet naar kijken

Zal zij nu ook naar the one and only Annic gaan?

5 likes

Sorry ik wijk even af van wat je zei. Wat is er met haar haar :scream: Ze heeft het toch altijd zo mooi rood? Lijkt wel alsof ze al maanden niet naar de kapper is geweest.

17 likes

Het blendt wel lekker in met de bioscoopstoel

8 likes