Beutyblogtopic XL

Ja!!

1 like

Vind Veer haar video weer leuk. :slightly_smiling_face:

1 like

JA, Vera haar video is zeker leuk. Maar begrijp haar keuze voor kleding echt niet. Waarom alles zo strak? Met die eerste broek die ze aanheeft zegt ze dat de maat goed is. Maar die kan echt zeker twee maten groter en dan zal die nog steeds nauwsluitend zitten. Nauwsluitende kleding met haar figuur is absoluut mooi maar niet in de maten waarin zij het meestal koopt.

Nee ben ik zeker met je eens. Het is ook allemaal hetzelfde, of zo.

Masha had een foto op insta geplaatst met een look uit 2007 en die mooie foto die ze onlangs had geplaatst om de verschillen in tien jr te laten zien. Ik dacht dat ze was opgemaakt door iemand anders, maar ze schreef erbij dat haar make up skills vooruit zijn gegaan. Dus dan heeft ze toch zichzelf opgemaakt?

Ik heb nu al twee jaar die 18 month planner. Heb je ook geen gezeik dat je agenda stopt midden in juli (schooljaar nog niet voorbij) of dat het juist een jaaragenda is (ja ligt er natuurlijk aan of je nog studeert)

Ik kan de 9 maanden versie niet vinden maar deze heeft dezelfde layout: https://www.fonq.nl/product/moleskine-18-maanden-2017_2018-weekagenda-large-hardcover/209557/

Ik weet niet of de link werkt; maar jeetje dat jurkje had massa beter niet aankunnen trekken. Het zit raar bij haar borsten, maakt haar ongelofelijk breed en die pofmouwen en rok doen haar ook niet veel goed.
Daarnaast vind ik de lengte van het jurkje discutabel. Bij een meid van 20; prima. Maar massa je bent in de dertig; kleed je erna. Zo doet ze zichzelf te kort.

9 likes

Ook absoluut geen fan van die jurk, maar met de lengte heb ik niet echt problemen. Ze heeft goeie benen…

Ik snap sowieso niet waarom zij altijd voor dit babydoll achtige model jurkkes gaat. Volgens mij denkt ze dat het goed bij haar figuur past, maar dat doet het niet zo. Ze moet lekker aantrekken wat ze wil hoor, maar moois vind ik het ook niet nee

8 likes

Ow wow eens, de bovenkant ziet er echt niet mooi passend uit :fearful: wat zonde! Vind de lengte denk ik minder een probleem als de rest van de pasvorm mooi had gezeten :thinking:
Bij haar makeup/gezicht ziet ze er wel mooi en gelukkig uit vind ik

Ja die pofmouwtjes staan dr nog wel, mits de onderkant niet zo pofferig was geweest.

Krek ziet er btw zoals altijd weer waaaaanzinnig uit

1 like

Eh wat heeft Gregor weer aan dan?

15 likes

Wat de lengte betreft; bij de eerste beste windvlaag staat ze in dr blote kont denk ik. Misschien heb ik er moeite mee omdat het kort en niet sluitend zit. Wellicht bij een strakkere jurk zou de lengte passender zijn. Want ze heeft zeker mooie, slanke benen

2 likes

Hahahaha dat klauwhandje was me nog niet opgevallen. Maar inderdaad; van al dat obsessieve Japan shoppen heeft ze letterlijk hebberige klauwhandjes gekregen

3 likes

Jeetje ik vind van beide de outfit niet echt geslaagd! Bij Mascha inderdaad het model. Zonde, wat als ze iets draagt wat beter bij haar lijf past ziet ze er zo goed uit!

Bij Gregor is het wat mij betreft een groot vraagteken. Die broek?

1 like

Ik keek alleen maar naar Gregor zijn wanstaltige outfit, leuke pyjamabroek wel!
Mascha’s haar en make-up is prachtig maar die jurk… lijkt net een jurkje voor een kleuter ofzo.

4 likes

Krekko staat erbij alsof hij haar creabea super alternatieve stylist is.
Zijn stijl zal wel super burny zijn, iets wat wij starre burgers nooit zullen snappen.
Krekko 1 tip; doe die hoed weg. Dikke no go.

4 likes

Ik kan het andere topic niet vinden, maar ik zie net dat het over is tussen Bas en Jessie. Had ik niet zien aankomen eigenlijk. Maar ik volg haar ook niet echt heel erg, dus misschien ligt het daaraan. Wel heftig voor ze, ze woonden ook samen toch?

Neeeee, ik denk echt dat hij hier de grootste starre, buma burgo is die denkt met deze stijl enooooorm anders, edgy, en in zn eigen verwoording, urban te zijn.

Het is gewoon knetter lelijk. Nouja, ik vind het knetter lelijk.

1 like

Serieus??? Ja zij zijn nog niet zo lang geleden gaan samenwonen in den haag ja. Lullig dat ze niet meer samen zijn. Ben nogal uitgekeken op jessie na haar een paar maandjes te hebben gevolgd, maar bas leek me wel een relaxte, down to earth gozert.

1 like