Ik lees het net in haar instastory, ze wil er verder (nog) niks over kwijt. Iemand hier of op WTF zag Bas ook al op Tinder voorbij komen las ik gisteren geloof ik. Voor zover ik kon zien vond ik ze ook wel bij elkaar passen, maarja…
Denk dat hij een hoedje opheeft door die haartransplantatie. Misschien groeit het nu nog in plukken terug ofzo, weet niet hoe dat werkt.
Oh dat klinkt wel heel handig. Ik zoek eigenlijk een 18-maanden agenda. Vind de Peanut-versie zo leuk maar kan hem hier in NL nog niet vinden.
@RupiKaur Thanx, nou hopen dat de nieuwe snel uit komt!
Ben akkoord met je bericht behalve met het laatste. Ik vind dat zo’n dooddoener. Alsof je in de dertig opeens geen korte dingen meer aan kan, wat een zever. Het is geen flatterend jurkje maar voor de rest vind ik dat ze vooral moet dragen wat ze wil.
Jesse lijkt me niet echt de meest makkelijke. En ik dacht dat Bas haar buien wel aankon. Jeetje, de zoveelste break-up in vlogland.
Allebei vreselijk gekleed op die foto. Why:thinking:
Een zwembroek
Gelijk al op tiner ook echt. Mensen doe nou eens rustaaaag aan joh.
Ja, dit dacht ik ook. Maar weet niet of het waar is hoor, ik kan het ook niet meer terug vinden? Zou toch zweren dat ik het gelezen had haha.
Ga maar zoeken. Ik wil zo een verslag op mn bureau.
Misschien vond hij het LV behang toch niet zo leuk.
Je kunt ook via moleskine zelf bestellen, geen verzendkosten. Je moet er alleen wat langer op wachten.
Nee, Italië en duurt ongeveer een week (soms zelfs minder) en je hebt gewoon track en trace erbij. Je betaalt er geen invoerrechten over.
Oh mooi, dank je!
Ze is hoog gevoelig. Maar om dat nou een geestelijk ziekte te noemen…
@Anna-Maria @Waaierhandje En die ‘therapie’ die ze heeft gevolgd, waren een paar gesprekken bij met de praktijkondersteuner-GGZ (schreef ze in een eerder artikel).
Grrrrrr, ik word hier echt onredelijk boos van, zeg! Ze denkt dat ze met haar ‘openheid’ geestelijke problemen uit de taboesfeer haalt, maar juist omdat haar problemen (op basis van wat ze deelt!), lichter van aard lijken te zijn, komt het over alsof iedereen die ergens mee worstelt weer helemaal herstelt van een paar gesprekjes met de POH-GGZ en ‘leuke dingen doen’ die je ‘energie geven’. Zo werkt dat helaas niet helemaal.
Zo’n jurkje is leuk als je 5 bent en mensen je niet seksualiseren. Of als je naar het strand gaat waar het normaal is om alleen in een bikini (onderbroekformaat-outfit) rond te lopen. Ik vind het zo apart dat ze altijd van die korte jurkjes draagt. Langere jurkjes die tot net boven de knie komen zijn vaak veel classier + dan zie je non steeds haar enorm lange en slanke prachtige benen.
Misschien heb ik mezelf niet helemaal helder verwoord. Mijn ‘zo werkt dat niet helemaal’ was zeker niet naar jou toe gericht, maar meer naar mensen die (volgens mij) daadwerkelijk denken dat geestelijke ziektes te genezen zijn door twee nachten goed slapen en een dagje naar een pretpark gaan. (Even heel overdreven gezegd, haha).
Ik ben het compleet met je eens dat HSP geen ziekte is, maar meer een karaktertrek. Maar ik vind dat Cynthia zich best wel profileert alsof ze ‘lijdt’ aan HSP, wat er in mijn ogen juist voor zorgt dat er een vertekend beeld ontstaat (bij mensen die er niet zo in thuis zijn) van wat geestelijke ziektes dan wél zijn.
Volgens mij zijn wij het in elk geval met elkaar eens