Je vergeet de subtiele, edoch aanwezige duckface.
Cynthia en Mascha zijn errug vroeg met de carnaval dit jaar. Bassie en oompaloompa
Had ook een comment achtergelaten over de duckfase… kijken hoe lang het duurt voor ze m verwijderd
Hahaha omg
Nou ik gebruik Twitter ook echt alleen om bedrijven snel te bereiken, werkt veel beter omdat het openbaar is.
vliegt alleen tui naar cura? je kan toch ook op cheaptickets.nl zoeken? of sponnen die niet
Zo rauw van haar om de festivalbandjes om te houden
Als Cynthia aan TUI denkt dan denkt ze: TUI discover your spon
Offf ze heeft al wel een spon aanbieding binnen vam een hotel in curacao en hoeft daarom alleen nog maar tickets te boeken
Wauw schijnbaar zijn een paar mensen van hier en ik zelf een van de weinige die haar haar onverzorgd vinden? Even een kleine greep uit de reacties op haar laatste foto:
Haha niet zo humble braggen jij. Iedereen ziet toch dat dit hengelen naar spon is of heb jij veel mensen in je omgeving die hun vragen op twitter gooien ipv in een mailtje of even bellen?
Haha ik denk dat Mascha in elk geval spierpijn heeft op alle verkeerde plaatsen als ik die oefening zie.
Wel grappig want ik ben nu bezig met die oefening en zij doet precies alles wat mijn trainer zei dat we niet mochten doen, zoals: mijn handen moesten aan de andere kant van de bar (chin up ipv pull up die zij nu eigenlijk doet) omdat ik beginner was. We mochten absoluut niet ondersteunen bij bovenbenen/rug, alleen onderbenen ivm gevaar op blessures en je moet je armen volledig strekken voor het beste resultaat ipv dat rare hupsje.
Afijn, ik zeg niet dat hij alwetend is he, maar wat mascha doet slaat volgens mij sowieso echt nergens op.
Sowieso snap ik niet dat ze al pull ups gaat doen terwijl ze nog niet eens fatsoenlijk een tricep dip kan doen #workoutshaming
Haha dit zijn vast van die meiden die je zeggen dat die veeeeeel te strakke jurk je echt super mooi staat en je er hot uit ziet terwijl je eruit ziet als een rolmops.
Ohja en het enige wat ik kan denken bij Cynthia is TUI doethetnietdoehetnietdoehetniet
Call me a zuurpruim…
Hahaha die poll, heb jij ook een indo baby?
Maar inderdaad die wenkies zijn not so good
HUH ja wtf is die poll?? “Nee nog niet, ik wacht nog op een goeie aanbieding bij AH”??
Ja, want anders loop je iemand te shamen.
Ik heb wel indomie baby!
Voor het gemak haar tweede huis Terschelling niet meegeteld?
Augustus is hoogseizoen. Maar ze wil maar een weekje. Dus dat kan een gemiddeld reisburo dat wat reclame wil wel missen.