Snappen jullie nou niet dat dat allemaal “werk” is voor Cynthia?
Ze is echt toe aan vakantie hoor!
/s
Snappen jullie nou niet dat dat allemaal “werk” is voor Cynthia?
Ze is echt toe aan vakantie hoor!
/s
Ergens is het toch echt fout gegaan in mijn leven
Ik wil ook een weekje all in vakantie! Schrijf ik wel hier hoe leuk dat was!
Hoe zoek je dit allemaal uit?! Of is dat op een of andere manier heel makkelijk te vinden?
Op een of andere manier is Cynthia inderdaad kampioen in het zichzelf moeilijk maken
Keek net even op Debbie’s insta.
Ze kan het beter mrsboobiescene noemen.
Ja logisch hier zie je haar in haar natuurlijke habitat. De wijnplantage
En haar haar is hier nog bordeaux rood.
Work work work work work work
Maar dat zijn ook allemaal (semi)professionele foto’s met een make-upje. Niet een snelle selfie zonder make-up, is toch een verschilletje.
Neemt niet weg dat ze er prachtig uit ziet op die foto’s en dat haar haar d’r nu niet veel goeds doet.
Cynth kookt dit graag omdat het snel is en er lekker veel groente in zit Ik vind dit echt niet echt veel groente?
Wat is eigenlijk verse gevulde pasta?
Ik vraag me af (los van een analyse van het haar, daar wil ik me niet aan wagen) hoe ver je zou kunnen gaan met het kleren-van-de-keizer-effect. Hoe lang mensen dit blijven doen, “knappieeeeee” posten.
Ik denk heel lang… vooral de echte ‘fans’ zien niet eens waar het om gaat maar vinden alles mooi en leuk.
Ja, die vind ik wel de lekkerste! Maar pasta is geen ravioli dus hoe kan die gevuld zijn?
Hahahaha ik moet hardop lachen om mezelf en jouw reactie. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Stom
Waar is de Marilyn gif als je m nodig hebt?!
Nu alleen nog even langs de kapsalon Cynth
Ik vind Mascha’s nieuwe stijl met die filters op Instagram echt niks. Ze probeert te hard en ik vind het zo fake overkomen allemaal.
Gevalletje ik heb geen zin meer om veel tijd te steken in mijn foto’s dus ik schiet snel wat en knal er een lellek filter overheen.
ik dacht meteen "oh dit is dat “echt” verhaal… maar qua work-life balance is dat niet ongunstig ook hmmmm.