Dat bedoelt Banana denk ik ook. Er zitten alleen champignons in. Super lekker inderdaad maar niet het meest gezonde ooit
Ik dacht precies hetzelfde!
Cynthia gaat een weekje all- innen op curaçao…
Ze sloot t af met fuck it! Dus die is heel wat van plan.
Wijngaarden bezoeken natuurlijk!
Champignons/paddenstoelen zijn gewoon volwaardige groenten. Net als uien. Moest ik ook aan wennen trouwens. Rucola ook maar daar eet je meestal niet veel gr. van.
Alle mensen… het lijken wel typetjes. Die hebben elkaar wel gevonden zeg.
Love champignons
Omg zo cute!!! Heb nu wel echt zin in champignons (maar dat heb ik altijd zoals je weet)
Hahaha ik was net m’n stories aan t kijken en m’n vriend herkende Cynthia gewoon aan haar stem. Hij zegt: “ohh die weer…?” Dus zeg: “ja, kijk!” en draai m’n telefoon om, om aan hem te laten zien. Eerste wat hij roept: “WAT HEEFT DIE MET D’R HAAR GEDAAN?!”
Verbaas me toch dat ze naar Curaçao gaat ipv Terschelling.
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het best wel heftig dat Cynthia het hotel heeft gemaild om te vragen wat voor wijn er op de kaart staat in de verschillende restaurants daar… maar misschien dat iemand dit kan nuanceren?
Hahahahahha grappigste wat ik gezien heb deze avond (ja heb een trieste vrijdagavond I know)
Waar zie je dit?
Instastory van haar wijn account
Welk hotel? Op Curacao? Ze verwacht dan weer een spon diner natuurlijk pfffff
Ja, op Curacao. Maar het is (5-sterren) all inclusive dus de wijn dan ook lijkt mij? Dus dan valt er weinig te sponnen.
Ik snap nog steeds niet hoe je van de één op de andere dag zo’n enorme obsessie hebt en daar ook iedereen mee wilt vermoeien. Alsof ze over niks anders meer kan praten. Ik vond Cynthia altijd best leuk om te volgen, maar sinds die wijnobsessie trek ik haar echt niet meer. De hele tijd zo interessant doen kan daar echt niet tegen
Ja dit! Ineens ZO obsessief? Ook met die wijnkaarten, alsof ze dat haar leven lang al doet.
Vervang het woord wijn door het woord eten en ik zou het kunnen doen. Mijn vakantie zou echt kut zijn als het eten niet lekker zou zijn.
In een all-in hotel is het ook “what you pay is what you get”.
Vaak reken je exclusieve buitenlandse wijnen en dranken apart af.
Tenzij je super-de-luxe golden bandje ultra-all-in hebt.
Maar of TUI dat ook gaat sponnen?