Beutyblogtopic XL

Ik vind die open zware wel mooi. Alleen die dichte en dan vooral de roze vind ik ook minder. Maar ik zou er dan ook nooit 600 euro aan uit kunnen geven, vind ze meer 100/200 waard🙈

Oh en boze Cynthia incoming in 3, 2, 1 want Vera heeft haar grijze Acne sjaal ook gekocht

21 likes

Is toch geen biecht. Ik vind ze ook mooi. Maar ik draag alleen maar loafers in de zomer. Iedereen weet toch dat je voor het merk betaalt. Is dat zo’n verrassing @Cozycute? Deze zijn tenminste nog tijdloos vergeleken met die Balenciaga sneakers.

4 likes

image

Stuur ze deze! Dan heb ik ‘m niet voor niks gemaakt gisteren :rofl:

26 likes

Ik vind dat nog steeds iedere keer weer shocking ja. Zo veel geld voor iets dat zo… niet heel bijzonder is? Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat mensen bereid zijn dat bedrag te betalen als je rip offs hebt die er bijna hetzelfde uit zien voor een schijntje van dat bedrag.

Wat @Diafragma zegt. En vergeet niet dat sommige mensen dit ook kunnen betalen alsof het een string van de Primark is.

3 likes

Juist als iets tijdloos (of ‘niet zo bijzonder’) is dan ben ik bereid er veel geld voor neer te tellen als dat betekent dat ik ze jaren kan dragen. H&M heeft ook rip-offs voor ongeveer 50 euro maar die zijn na een jaar stuk. Dure schoenen gaan soms 20+ jaar mee als je ze af en toe naar de schoenmaker brengt.

2 likes

Maar als ik dan naar die roze loafers kijk. Je ziet de draagsporen nu al, en de vouwen in het leer… En dat is na 1 keer dragen. Dat is dan toch niet zo duurzaam?

2 likes

Ja dat vind ik ook echt zonde. Sowieso vraag ik me af of je roze loafers over 2 jaar nog zo leuk vindt. Maar goed zoals @Lula zei voor Vera is het denk ik net zo’n aanslag op haar budget als de Sasha voor mij.

Tja het is denk ik een kwestie van ‘niet mijn ding maar veel plezier ermee’ haha. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit, hoe mooi iets ook is, zo veel geld zou neertellen voor een fashion item.

En daarnaast heeft Vera gewoon nog nooit een designer item gekocht wat ik écht mooi vind dus dat versterkt het gevoel waarschijnlijk ook

2 likes

Ja Vera heeft echt geen smaak. Daar verbaas ik me iedere keer weer over. Die Burberry jas ook :thinking:

5 likes

Omg ik heb een microscoop nodig in mijn leven

4 likes

Ik had hier ook een screenshot van gemaakt om te komen posten hahaha, wendela, girlfriend, lekker bezig

10 likes

En toch begrijpt mascha haar niet, want ze gebruikt deze filter toch maar 2 dagen!!! Het is natuurlijk niet zo dat half instagram met deze
filter loopt :woman_shrugging:t5:

14 likes

Esthetisch fijne feed? Ze ging toch voor ‘rauw en niet zo perfect’ tegenwoordig?

8 likes

Had net zo goed vervangen kunnen worden met ‘zwaar gephotoshopt en tot in de puntjes verzorgd’ als dat de huidige hippe app was die gebruikt werd…

Massa verzint niks, ze volgt alleen maar.

4 likes

Dus de regering en waterschap hebben een glazen bol wat betreft het weer? Wauw mind is blown

19 likes

En daar dan weer een (of meerdere) nieuwe BV(‘s) voor oprichten.

your mileage may vary

12 likes

Die broek die Vera aanheeft op haar nieuwste Instagrampost, die vind ik zo onflatteus bij haar jeetje