Beutyblogtopic XL

Jeeeeeeeeeeeeeeezus. Mascha koopt gewoon WEER een legging en sokken want ‘ik heb te weinig sokken mee’ en ‘ik wil in een schone legging vliegen en heb er maar 3 mee’.

Serieus hoe vaak heeft deze vrouw al kunnen oefenen met koffers inpakken??? Ooit van een handwasje gehoord? Jeez

45 likes

Ja dan koop je er een. Want dat is schoon :unamused::upside_down_face:
#teameerstwassendandragen

28 likes

Ze blijft me toch elke keer weer verbazen.

Waar is ze dat ze leggings draagt? De Noordpool? Het is overal 400 graden

8 likes

Roemenië geloof ik en het was vorige week dus misschien was het toen frisser. Ze draagt ook de hele tijd truien in de video.

Massa zal wel weer een speciaal geval zijn. Het is gewoon 28 graden en ik heb de hitte nog nooit zo intens meegemaakt als in de Balkan. Maarja. T blijft Mascha!

2 likes

Ja of pearly white holo

4 likes

Hahaa ja dat komt meer in de buurt!

volgende keer wasmiddel er maar op zetten, lekker handwasje voor dr vieze leggings

In de koffiehoek op het werk heb ik een mini scheurkalender van 1 maand met dagelijkse promoties gevonden van de Libelle. Het lettertype en de ene quote per dag doen me zo denken aan de kalender van Cynthia :smiley:

Gratis Libelle kalendertje van 1 maand:

Niet zo gratis kalender van Cynthia:
b4cf887d4780e307adc350b4747368493d7f66ae_1_281x499

16 likes

Geen idee, wel zelfde doelgroep I guess

5 likes

Hahahahaha ik heb er gewoon geen woorden voor, wat een figuur.
Doet me ook denken aan die keer dat ze mega geïnspireerd was door een zakenman die thuis badjassen droeg (???) en toen ook de badjassen-game wilde winnen of zoiets achterlijks.

21 likes

En toen ook meteen naar de primark ging om er drie extra te scoren want je kan niet elke dag in dezelfde badjas.

1 like

Walg echt van die hebberigheid.

4 likes

Ik vind het er echt zo simplistisch uit zien en niet op een goede manier. Meer dat ik denk ‘waarom zou ik hier geld aan uitgeven’. Het spreekt me echt helemaal niet aan

3 likes

De typografie op die scheurkalender van Cynthia is afschuwelijk, en ik ben benieuwd of die lettertypes wel gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden :thinking:

19 likes

Volgens mij allemaal dafontjes…

9 likes

Ik las toevallig dat Danny en Anna uit elkaar zijn. Schrok er een beetje van, hoewel het me ook niet verbaasd. Is dit in een ander topic besproken?

1 like

Want af en toe uitwassen en een paar uur zo’n ding niet dragen is een ramp? :sweat_smile: Snap haar echt niet.

Ik heb ook geen zin om te wassen op vakantie. Maar pak dan gewoon genoeg in. Het is niet zo dat er thuis in haar kast niks ligt. En dat het op bestemming kouder is dan je had verwacht en daarom te weinig truien hebt kan ik nog in komen…maar sokken?! :face_with_raised_eyebrow: