Beutyblogtopic XL

Sexy, but bevallen, but sexy.

112 likes

Sexy, but uitgescheurd, but sexy

79 likes

het is echt 50 shades materiaal:

Ja Anastacia, kom op. Ik ga het gewoon vragen’, zei Christian Grey vastberaden met een ondeugende kop. ‘Nee, echt niet!’, siste ik. ‘Hi! My best friend has been pregnant and she doesn’t feel sexy anymore. Can you help her out?’ De verkoopster keek mijn kant op. ‘Yeah sure, l would love to!’ ‘You’re the absolute worst’, zei ik lachend tegen Grey. De verkoopster lachte en haalde ondertussen setjes tevoorschijn waar ik van begon te stamelen. En zo geschiedde…

77 likes

Hahaha nu is het echt nóg erger. Zo is het wel geschreven ja :joy:

2 likes

Mintywit

3 likes

of voor de literaire liefhebbers:

Ja Emma Rouault, kom op. Ik ga het gewoon vragen’, zei Charles Bovary vastberaden met een ondeugende kop. ‘Nee, echt niet!’, siste ik. ‘Hi! My best friend has been pregnant and she doesn’t feel sexy anymore. Can you help her out?’ De verkoopster keek mijn kant op. ‘Yeah sure, l would love to!’ ‘You’re the absolute worst’, zei ik lachend tegen Charles. De verkoopster lachte en haalde ondertussen setjes tevoorschijn waar ik van begon te stamelen. En zo geschiedde…

23 likes

Wat een extreem simpele vormgeving, en dat voor 16 euro…

12 likes

Die lettertypes maken me onrustig.

20 likes

Heb het idee dat een scheurkalender super ouderwets is, zooo 2000 ofzo

10 likes

Echt iets voor Cynthia, een zeurkalender

54 likes

Scheurkalenders zijn zo goor man. Zit iedereen met zijn wc-handen aan.

18 likes

Ja ok voor Donald Duck neem ik wel het risico dat ik in andermans poepvegen grijp.

18 likes

Mijn zus heeft er nog wel een in het toilet hangen hahah! Mijn ouders ook nog.

1 like

“Je bent dichterbij dan gisteren”
Dichter bij wat, de dood?

Ok nu kap ik. Ik haat schuurkalenders voor de duidelijkheid. (Behalve die van DD.)

60 likes

Zou je wel content zijn met een beutyblog-uitspraken-scheurkalender? Kan altijd geregeld worden. Kunnen we tot 2020 drukken.

41 likes

Ja!

1 like

Zijn er echt veel mensen die nog planners gebruiken überhaupt? Of is het een trend? Ik kijk al sinds de middelbare niet meer naar papieren agenda’s, kost me alleen meer tijd ipv dat het productief werkt :thinking:

2 likes

Ja shit. Een scheurkalender kost wel tijd natuurlijk. Een mailinglist is ook leuk. Iedere ochtend als je wakker wordt een nieuwe beutyblog uitspraak in je inbox.

17 likes

Haha ik had die story ook even gepauzeerd hier en daar en er stonden echt dingen bij als: keer vandaag eens je matras om en als je vandaag met vrienden hebt afgesproken laat dan je mobiel thuis.

Echt idioot dat het €16 kost. Vraag me af of veel mensen het zullen kopen, maar ja verbaas me ook over dat die masterclass het zo goed doet. Vind het zo raar dat iemand die tegen burn outs aan zit andere mensen gaat vertellen hoe ze moeten plannen en dan ook nog €115 ervoor vraagt.

13 likes

Ik vind de weekvlog van Vera echt ontzettend leuk! Zij en Jeffrey zijn samen zo lief, geniet er echt van om te zien hoe ze lunchen en chillen. Zou haar weekvlogs echt vaker willen zien

10 likes