Toppunt was toen ze in die amerika shoplog zei dat ze nieuwe sokken gehad gekocht want ze had geen schone meer en ze écht nodig en dat ze ze niet eens aan had gehad want ze zaten nog ongebruikt in de verpakking #maschamakessense
Ik kijk niet naar Maschas vlogs maar jeetje wat bizar dat zij zo gemakkelijk spullen koopt. Volgens mij krijgen vloggers al mega veel gratis, en dan koopt zij zelf ook nog eens heel veel van die rommel. Misschien heeft ze wel zo’n hoarder kamer in haar huis, helemaal vol met kleding van primark en loavies etc.
Ik zou gillend gek worden van al die spullen.
Nee ik sorry!! het ging idd over badjassen en ik begon weer over die leggings en sokken want zat niet goed op te letten!
Ik kijk ook al een tijdje haar vlogs niet meer maar is Greg ook zo erg? Weet dat niet meer.
Precies. Ze koopt elke vakantie nieuwe kleding (omdat het nodig is/te weinig meegenomen/kleding “kapot” is gegaan) dan zou je toch verwachten dat je na zoveel reizen toch snapt dat het ook een dag kouder/warmer kan zijn. Dat het handig is om meer sokken en ondergoed mee te nemen dan het aantal dagen dat je ergens verblijft. En serieus hoe moeilijk is het om je kledingstuk in een sopje te zetten en vervolgens te laten drogen?! Vooral sokken zijn zo droog. Echt haar excuses slaan helemaal nergens op. Zeg dan gewoon dat je graag koopt om het kopen.
En in elke shoplog video zegt ze ja shoppen doe ik enkel op vakantie in het buitenland hoor! Maar haar leven bestaat uit de opeenvolging van vakanties…
Kan met trots zeggen dat ik nu ruim een jaar clean ben . Heel af en toe probeer ik een vlog te kijken omdat iemand er hier iets over zegt, maar verder dan een paar minuten kom ik niet meer. Kan wel nog steeds smullen van jullie opmerkingen/samenvattingen
Haha same. Ik kijk echt nooit iets van iemand maar dit topic is soms zo fijn.
“Waarom ga je niet meer met Cynthia om?”
Ik kijk de vlog waarin massa ‘aangeschoten’ is maar ze zit duidelijk gewoon aan de pillen of ben ik nou gek
Dacht ik eerst ook! Maar zag dat ze iets in de comments reageerde over weinig drugsgebruik daar ivm vrij strenge wetgeving, dus lijkt me dan toch niet.
Want ze is altijd zo oprecht?
Denk je dan ook dat ze op burningman geen pillen gebruikt?
Jaaa ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of ze 10 jaar gevangenisstraf zou riskeren. Misschien wel ons laten denken dat ze het zou doen voor het ‘stoute’ imago maar daadwerkelijk doen?
Man man man, zwaar leven heeft die meid
LOL als ik een zeurkalender wil koop ik die van Peter van Straaten wel (RIP)
Ik doe iets goed fout of ik doe het niet.
Haha NIET TE DOEN JONGENS
Ze had idd geblowd op Burning Man heeft ze wel eens toegegeven