Beutyblogtopic XL

Iemand had tegen haar iets gezegd in de trant van “oh meisje toch je bent wel heel veel aangekomen, gaat alles wel goed met je?”

Toen zei Cynthia dat dat niet oke was en dat ze indd aangekomen is en dat dat komt doordat ze medicijnen slikt én geniet van het leven. Dat ze elke dag zulke berichten krijgt (met tranen in der ogen) en dat het niet oke is zulke dingen te zeggen en vooral niet op zo’n neerbuigende toon.

1 like

sneu :pensive:

(thanks voor de samenvatting)

1 like

Ik vind haar ook niet super veel aangekomen, maar vind soms dat ze wat onflatteuze kleding draagt. Aan de andere kant is het ook super warm en draag ik zelf nu ook misschien wel onflatteuze kleding. Ik vond bijvoorbeeld dat blauwe jurkje wat ze in Zweden droeg gewoon erg leuk staan.

1 like

tipz

Nog wat gratis tips met spelfouten voor de FF kalender.

19 likes

Dat lijkt me als kind van trouwens ook wel naar. Dat je naar oude foto’s van je moeder kijkt en je ziet dat ze heel erg op jou leek vroeger, maar dat dus niet mooi genoeg vond en zich heeft laten verbouwen. Doet toch ook niet veel goed voor je zelfvertrouwen

Zeg ik overigens niet mee dat je als moeder niet iets aan jezelf mag laten veranderen wat je niet mooi vindt, doe wat je niet laten kan, maar dat lijkt me als kind wel lastig.

5 likes

Ja waarschijnlijk wel. Maar dat vind ik dan weer iets verdrietigs hebben. Terwijl ik er helemaal voor ben om iets aan jezelf te veranderen als je er echt mee zit en het je ongelukkig maakt maar zo geef je dat kind niet eens een eerlijke kans om zichzelf mooi te vinden?

Haha sorry ik denk hier te diep over na

2 likes

Mascha was echt een ver van m’n bed show geworden, maar nav de discussie hier toch even de vlog van gisteren gekeken en het stukje over kinderen krijgen deed me echt een beetje pijn ofzo. Volgens mij een heel oprechte Mascha die eens niet achterlijk doet over squishy toys maar even laat zien waar ze echt mee zit. Veel interessanter en mooier om te zien.

17 likes

Even mijn teiltje zoeken hoor, wat een cliches.

Waarom zou ze moeten afvallen. Gewoon dom dat mensen tegenwoordig afvallen zo normaal vinden en dat het als iets positiefs wordt gezien. Misschien zou ze wel gewoon blij kunnen zijn met zichzelf als andere mensen er niet zo obsessief mee bezig zijn.

6 likes

Ik vind zeker niet dat Cynthia moet afvallen. Ik was misschien onduidelijk maar bedoelde meer dat in het algemeen sommige mensen bepaalde medicijnen gebruiken waardoor dit lastiger gaat (mochten ze dit wel willen).

Het heeft me even gekost maar ik heb jullie gevonden, en heb de belangrijkste topics helemaal bijgelezen. Ik ben blij!
En ik heb een forumcrush op @grace en ben zo benieuwd wat je nick was op EGF.
Ook leuk om zoveel oude bekenden hier terug te zien.

Oh ja, inhoudelijk kan ik even niets bijdragen want ik ben een tijdje uit de beutyblogroulatie geweest wegens baby.

17 likes

En daar is de eerste spelfout.

9 likes

Kijk nou wat ik tegenkwam bij de bieb :joy: Leestip voor Cynth voor op Curaçao volgende week?

14 likes

Nee ik begrijp het wel hoor. Het is meer een ergernis van mij naar mensen. Je hoort het altijd als je bent afgevallen: OOH wat zie jij er goed uit!!! En dat is eigenlijk zo van was ik eerst dan niet goed genoeg? Vind ik dan.

15 likes

Is Mascha nu alweer op Ibiza?
Grutjes

1 like

Wie zorgt er eigenlijk constant voor die katten?

2 likes

ik gok op: jimmy-boy en de poeprobot

9 likes

Mascha: de enige die in 1 maand tijd naar Duitsland, Roemenie en Ibiza vliegt.

8 likes

Alleen als het écht moet, en allemaal voor ons.

22 likes

en toch he, totaal niet jaloers op dit.