Hahahhaha
Doet me hieraan denken, man die z’n vrouw aanklaagt omdat hun baby heel lelijk is – zij had verzwegen dat ze voor 70.0000 euro aan plastische chirurgie had ondergaan: https://www.nu.nl/opmerkelijk/2950335/chinees-klaagt-echtgenote-lelijk-kind.html
vanmiddag een blog over 7 wijnen dus.
Ze heeft alles toch al verteld op haar wijnaccount? Snap niet dat ze het zo wil uitmelken om er ook nog een blogpost aan te wijden
Ze moet ergens die wijn van betalen. Hoe meer kliks en views. Hoe meer chardonnays
Ja heftig toch? Maar ik denk dat dit vaker voorkomt in Azië gezien de populariteit van ingrepen… denk dat veel mensen gewoon niet weten hoe hun partner er ‘eigenlijk’ uitziet.
Dit. Ze heeft trouwens dezelfde vraag gesteld op haar wijn insta en daar stemde net 70% voor ja . Krijgen we dus van de week weer een artikel met ‘ik kreeg heel veel vragen hierover, dus vandaag vertel ik je over mijn proefgroep’
Wat een hoop clichés inderdaad…
BARF!!!
Ja logisch dat de meerderheid daar ‘ja’ stemt. Als je op een hondenaccount vraagt of mensen honden leuk vinden, zal de meerheid ook ‘ja’ stemmen
mijn vriend vind dat ik op vera lijk dus weer een teken dat wij voor elkaar gemaakt zijn
Niet echt grappig…
Ik vind die kalender echt lame. Vooral deze: “Ik heb een strategisch plan. Het heet ‘dingen doen’.”
Ja die toon is ook zo… sarcastisch of zo? Neerbuigend.
Bovendien vind ik dat meer een operationeel plan.
Ja ik vind dit ook zielig voor haar. Vooral omdat ze toch best open heeft gedeeld over haar medicijn gebruik. Voor sommige mensen is afvallen niet makkelijk.
[Hoewel ik wel vind dat ze wat aan der haar kan doen]
Ik vind het ook écht zielig. Ik heb weinig met Cynthia, maar het is echt belachelijk dat mensen denken dat alles maar gezegd mag worden als je een ‘‘publiek’’ persoon bent/veel op social media zet.
Ja precies!!
wat zegt cynthia precies dan?