Wacht heb je het nu niet over het boek van Jamie Li?
Oeps sorry.
hey wat leuk om jouw naam te zien, en gefeliciteerd met baby!
Ik heb nog nooit een dokter met een gouden tand gezien.
HAHAHAHA ga stuk
Haha!!
Ik kijk net die vlog van vanmorgen. Mascha heeft het over kattenpsychologie. Siem knipperde lief naar Manis en liet zich toen vallen en de boodschap daarvan was “ik ben onderdanig, don’t worry”.
Is dit echt zo of kletst ze maar wat? Het klinkt zo verzonnen. Misschien was Siem gewoon moe en liet hij zich daarom vallen.
Nee geloof dat onderdanigheid word geuit door op hun rug te gaan liggen (in ieder geval bij honden/katten).
Ik vind scheurkalenders best grappig om te hebben bijv. 1 van dilemma op dinsdag of een scheurkalender vol eendagsvliegen. (Misschien moet ik die laatste maar maken met een QR-code naar Youtube of zo. ) Maar een met standaard kreten in gedateerde fonts vind ik niet aantrekkelijk.
Haha inderdaad . En als een kat knippert
“ ik accepteer je maar laat me me rust”
Ik probeer vaak een staredown te doen met katten.
Waarom blijft ze dit maar herhalen? Na gisteren was het toch ook wel duidelijk?
Katten zijn inderdaad nooit onderdanig, dat concept bestaat niet voor een kat. Die zal mensen ook nooit als baas zien.
Wel heb ik begrepen dat als een kat langzaam naar je knippert, dat dat een teken is van affectie of geruststelling. Dat de kat gewoon op zijn gemak is bij jou, of de andere kat waarnaar geknipperd wordt.
Ja precies. Ik snap echt niet waarom ze het allemaal nóg een keer weer wil benoemen. Had dan alleen deze post gemaakt om de mensen te bedanken voor hun lieve reacties oid maar nu wordt het nog een keer weer aangehaald. En het is nog wel Willems verjaardag!
Edit: ik vond haar stories van gisteren ook zoveel sterker dan er nu nog een keer weer over beginnen. Dit bericht gaat een beetje z’n doel voorbij in mijn ogen
Vraag me ook af of ze dan toch meeleest omdat ze specifiek ‘bassie haar’ benoemt…
Ja dacht ik ook al meteen aan. Kan me supergoed voorstellen dat ze hier meeleest. Het is niet verstandig maar wel menselijk.
Oh krek, please don’t! Brrrrring ring
Ohjee ik heb haar Bassie genoemd laatst! Als je er zelf maar blij mee bent jatochhhh!?
Mijn haar is blond, dun en slapjes, vinden vast ook veel mensen wat van. Maar ik lees daar niet dagelijks comments over dus ik voel mij er prima bij. Sorry voor de opmerking Cynth.
Ghehe hier zat ik op te wachten
Ohohohoh waar ging dat ook al weer over? krek had een armband gekocht voor der verjaardag ofzo met een doodshoofdje… maar die wou ze niet om want ze hield niet van doodshoofdjes ofzo
Kan me vaag iets herinneren van jaaaaaaren geleden… ( jeetje, voel me net zelf een minion nu ik dat nog weet)