Hahahaha jaaaaaa dat dus
nee zo’n lelijke tijgerkop ofzoiets… en dan doe je ook stoer drie ringen naast elkaar. mooi joh!
Hoe ze ook ineens begint te shinen als ze hoort dat ze er twee krijgt . Volgens mij is dat precies het moment van de thumbnail. En het inpakpapier er vanaf grist. Ze is echt hebberig
Dit lijkt echt eeuwen geleden, ze is zo veranderd
WAT is dat ding op de achtergrond op 1.28…?
Ze was nog zo enthousiast en vrolijk toen (behalve over de doodshoofdjes dan), wat een verschil met nu.
Het staat naast de tv en als het zo is wil ik het niet eens plant noemen. Vind ik respectloos naar andere planten toe echt HET IS ZILVER EN EN EN …!?
Toen al kwam de feeling voor inrichting en interieur duidelijk naar boven bij de foefs.
Hoe Gregor uitlegt waarom hij er twee heeft gekocht… Ik raak er bijna buiten adem van. Zo gejaagd en gehaast en snel.
“Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!”
Quote van Bassie
Yep, ze leest mee. Ze heeft het over Bassie haar in haar post. Dat is hier besproken.
Maar je weet toch dat er een (grote) kans is dat mensen meelezen? Net zoals op egf al was, kan dat nu nog steeds zijn .
Haha jeetje, al die woningen zien er ook echt precies hetzelfde uit. Dit zou net zo goed het appartement van the Foefs kunnen zijn geweest qua uitstraling
Er staat nog een appartement op, in dezelfde flat. Nr 249. Die ziet er ook echt hetzelfde uit qua indeling. Alleen de ramen in de slaapkamer zijn net anders
Die titel slaan we ook alvast op.
Dat geforceerde rauw willen zijn, vind ik niks. Maar deze foto van Mascha vond ik dan wel weer leuk! Inderdaad erg herkenbaar
Ik heb het gevoel alsof ik elke dag wel op cynthia haar story moet lezen over hoeveel kritiek ze wel niet krijgt en dat ze zich daar niks van aan trekt
Als het je niks doet, heb het er dan ook niet 100x over. Als je online zoveel post blijf je voor eeuwig kritiek krijgen (ik zeg niet dat alles ok is wat er gezegd word) maar echt please Hou. Er. Over. Op. Te. Zeuren elke dag weer
Ik denk dat het voor cynthia’s gemoedstoestand beter is om een andere baan te zoeken of in ieder geval iets doen waar de nadruk niet zoveel op sociale media ligt. Lijkt me zooo vermoeiend om de hele dag die reacties te lezen en iedere dag weer opnieuw je leven te verantwoorden
Ze zegt dat ze daar inderdaad mee bezig is (wat ik persoonlijk goed van haar vind en ook dapper dat ze het toegeeft).
Op instagram geeft Serena aan dat ze haar kauwgumbalschoenen zelf heeft gekocht, want #nospon. Nu in haar instalab ‘kreeg ze de schoenen opgestuurd’, wat doorgaans Verspon taal is voor #spon
Nou Cynthia als je meeleest ik zei dat Ik je tanden juist heel cute vind.
ik zit mijzelf af te vragen wat ik zou doen, dingen op fora lezen of juist niet. Lijkt me beter van niet maar denk dat het moeilijk is om het niet te doen.