Ik zou het ook doen denk ik, lijkt me te verleidelijk en ben te nieuwsgierig
Dat verklaart het
Maar ze krijgt heel veel reacties en likes op zo’n insta bericht waarin ze aangeeft hoe erg het allemaal is. Veel foto’s leveren zo’n 1000 likes op, die laatste zit boven de 3000. In stories zal t ook wel zo zijn, dat ze veel berichtjes krijgt.
Ik zou het echt weigeren… verbaas me wrong steeds over dat hun wel meelezen
Is Cynthia haar haar expres zo eigenlijk? Of is ze dat rode eruit aan het laten groeien?
Ahhh ik mis deze tijden.
Is expres zo, ze is laatst nog naar de kapper geweest en had het wat lichter laten maken geloof ik.
Ok duidelijk Dankje. Weet nog niet zo goed wat ik er nou persoonlijk van vind.
Stel je was een veelbesproken beutyblogger. Zou je hier dan meelezen?
- Ja duh
- Nope
0 stemmers
Ik zou het wel rot vinden als er heel vaak negatief wordt gepraat over mij, maar ik zou juist proberen er advies uit te halen. Hier zitten voor mijn gevoel oudere meiden die eerlijker zijn dan de minions in de reacties op YouTube.
I’m proud
Ja entoen ?
Ik kan daar ook niet tegen en ga mezelf dan echt rot voelen, maar ik ken mezelf. Ik ga alsnog echt wel kijken.
Neee. Ik heb zelfs jarenlang berichten op mijn facebookwall uitgezet omdat ik in 2012 onbewust mijn hele verjaardag lang op felicitaties zat te wachten en chagrijnig werd omdat ze van bepaalde personen uitbleven. Zelfbescherming . Tegenwoordig doet dat me overigens niks meer, haha, maar toch: waarom zou je bewust ongenuanceerde kritiek over jezelf gaan opzoeken? Natuurlijk kun je er ook wat opbouwends uithalen, maar zo zonder filter… ik kan me niet voorstellen dat je daar iets positiefs uithaalt.
Ik zat er laatst nog over na te denken hoe ze altijd helemaal #wandellife is maar constant op d’r teenslippers loopt? Dat trek ik echt niet voor meer dan 3 kilometer en dat noem ik niet ‘wandelen’. (Dat ligt meer aan mijn voeten denk ik hele volksstammen lopen de avondvierdaagse op hun slippers)
Juist wel denk ik. Ik denk dat je vrienden, familie en fans vaak niet onaardig durven te zijn waardoor je eigenlijk niets aan hun feedback hebt.
Mijn voeten doen mee hoor! Ik kan ook echt niet te lang op teenslippers wandelen… Vroeger wel, waar ging het mis?
O, ik wel.
Ik leef momenteel op m’n teenslippers als ik niet hoef te werken. En probeer elke avond nog een rondje van minimaal 5 km te lopen, op teenslippers
Nouja, er zijn genoeg leden die hier meeposten en gewoon kritische dm’s sturen of reacties plaatsen, ik denk ook niet dat zij de enigen zijn. Ik zou als blogger zelf in elk geval liever een kritische comment lezen die naar mij toe gericht is door iemand die mijn content gevolgd heeft (want als influencer krijg je heus niet alleen comments van fans), dan de opbouwende kritiek moeten vissen uit een topic waar het vaak ook gewoon om frustraties en persoonlijke smaak uiten gaat.