Go Mascha! Altijd wel goed om eens kritisch naar je leven te kijken, zeker als je niet tevreden bent (of je leven saai vindt). Ik hoop dat het haar goed doet.
I feel you! Heb dit jaar lelleke wandelsandalen gekocht voor op mn werk en mn voeten zijn me zo dankbaar!! Doe ze nu ook voor wandeltochtjes aan. Voel me wel heftig ANWB hoor.
Ik ben wel blij voor Mascha of zo. Het lijkt alsof ze goed bezig is met voor zichzelf zorgen.
Ik hoorde vorige week dat er dichtbij Schiphol nog woningen gebouwd worden.
Maar Lotte en hoe heet die andere blonde ook alweer… die weleens iets met Bonnie gaan doen en dan steeds dezelfde foto’s posten
Die meiden gingen nu dus ook stoppen met werken en zich volledig richten op YouTube? Sorry, maar zo groot zijn ze toch niet? Super riskant vind ik dat… of blijft er iemand toch werken?
Sarah Rebecca of zo?
Ik hou wel van mensen die soms gewoon in het diepe springen en er vol voor willen gaan.
Ze zullen vast wel andere werkzaamheden hebbenof opbouwen. Volgens mij doen een aantal influencers er ook iets naast, adviesbureautje hier, mediabedrijfje daar, copywriting ditdat
Ik vind het opzich wel een goed punt, ben zelf 100% bodypositivity, maar die excuses, boe hoe ik kan er niks aan doen dat ik dik ben. Nou en, wees trots op je lichaam hoe die is.
En die comments vind ik nog verschrikkelijker.
Dit. Weet niet of ik nu het halve forum over me heen krijg maar ik ben ook vrij kritisch wbt gewichtstoename door haar medicatie.
Ja, al dat wijnproeven tikt ook aan natuurlijk en dat maakt helemaal niks uit, maar own het gewoon? Ik vind lekker eten ook belangrijker dan slank zijn.
Yes, dit. Als je kijkt naar jaren geleden at ze ook compleet anders, heel veel verse groentesapjes en gezonde kleinere maaltijden, nauwelijks alcohol en sportte ze regelmatig. Nu is dat wel anders. En dat is natuurlijk 100% prima als ze daar gelukkig mee is en geniet van het leven, maar om het op haar zelf gediagnosticeerde “chronische ziekte” en medicatiegebruik steeds te gooien vind ik een beetje slapjes.
Ik vind wel dat ze dat ook gewoon ‘toegeeft’, dat te veel eten en wijn zeker een rol speelt. Maar het punt van de medicatie is wel een belangrijk punt waar mensen zich vaak niet van bewust zijn, dus ik snap dat ze het noemt.
Ik heb even gemist welke medicatie ze gebruikt
Voor (of tegen?) endometriose.
Orgametril.
Oooo, thanks!
Die endometriose heeft ze toch gewoon? Volgens mij is dat geen zelfdiagnose…
Zo bedoel ik het totaal niet. Ik noem endometriose/chronische ziekte niet slapjes, maar dat ze continu het benoemt als de grote reden van haar gewichtstoename terwijl het duidelijk is dat ze echt veel eet en drinkt/niet sport.
@Virago Volgens mij heb je pas echt een diagnose als ze met een kijkoperatie het vaststellen, dat dacht ik tenminste.
Cynthia doet helemaal niks fout, hoor. Maar wij als lezers mogen er wel wat van vinden toch?
Vind het goed om te lezen dat ze nu klachtenvrij is en zich goed voelt in haar lijf, alleen de manier waarop dat steeds gecommuniceerd wordt vind ik vermoeiend en soms een tikketje voorspelbaar That’s all!