Waarom moet je er iets van vinden ?
Maar heeft ze geen kijkoperatie gehad dan? Want ze is er wel een aantal keer voor naar een arts geweest geloof ik. En medijnen krijg je alleen als je ook een diagnose hebt…
Ik snap niet eens waarom we deze discussie voeren. Is toch helemaal geen sprake van zelfdiagnose.
Schiphol ligt niet in Amsterdam
Oei. Laat ik even vooropstellen dat ik het alleen had over bijkomen als bijwerking van medicatie. NIET over haar diagnose. Was ook niet mijn bedoeling een discussie aan te wakkeren. Dus excuus.
Ja ik dacht dat het hele punt van verhuizen naar “de bunker” was dat het een goede plek was om een familie te starten, met tuin en genoeg slaapkamers. Dus ik ben best in de war dat ze daar nu vanaf ziet, maar misschien is ze van mening veranderd.
Goh, echt niet?
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ze dan lekker dichtbij het vertrekpunt van haar reisjes kan gaan wonen. Scheelt toch tijd als je drie keer per maand vliegt.
Het punt is volgens mij ook dat ze het huis te groot vindt, dus ook niet zoveel kamers meer wil als in dit huis. Ik ben benieuwd waar ze terecht komen. En ik hoop met heel mijn hart dat ze nu eens een goede interieur stylist betrekken bij hun verhuizing
Dat vond ik trouwens wel een beetje een ongemakkelijke vrouw, ik kan er niet zo goed de vinger opleggen waarom precies, soms heb ik dat gewoon… Maar het interieur van Josh vind ik erg stijlvol!
Hoeveel ruimtes kennen wij wel niet als ze de bunker te groot vindt? shook
Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom ik het nog kijk, en ik begrijp al helemaal niet waarom ik soms nog verbaasd ben over al die slechte keuzes
Persoonlijk lijkt het me heerlijk om zoveel ruimte te hebben, meer ruimte is voor mij minder rommel omdat alles een vaste plek heeft zonder te stapelen. Met het koopgedrag van de foefjes lijkt mij een kleiner huis erg snel vol, zeker met een kind om ook nog dingen voor te hoarden…
Ik denk dat ze dat niet gaat doen, dat wouden ze in New Babylon toen ook niet toch?
Misschien als ze gaan verhuizen?
Wow wat een babe! Wat ziet Mascha er goed uit!
Ja vind ik ook!!!
boobz
Ja er lijkt geen eind te komen, moet je nagaan als het kind straks geboren is hoe veel feestjes dat worden
Volgens mij was die van Forever21
Oh sorry, nee Josh heeft nog geen hometour gedaan… Ze zei wel dat ze het ging doen, misschien als de baby kamer af is? Laatst zijn ze ook van RTL woonmagazine bij haar lang geweest geloof ik.
Jeetje waar slaat die nieuwe video van Massa op? Dit laat ze normaal gewoon in een vlog zien. Prima idee zo’n opruim video, maar spoel hem dan niet met een snelheid van 300 door dat we de opruimgedeeltes niet kunnen zien en alleen horen van “zo dat is opgeruimd”.