Beutyblogtopic XL

Precies dit. Zijn allemaal gewoon huismoekes doe nou niet of je gezin een business is

15 likes

Dat niemand nog iets heeft gezegd over het zomerschema van Serena Verspon. Na een week al de mist in Haha. Geen video afgelopen zondag en gisteren ook geen artikel. Gelukkig maakt ze het vandaag goed met een sponnetje voor weer een maaltijdbox. Wordt echt tijd om haar te ontvolgen.

7 likes

Ik begrijp ook niet zo goed waarin zij dan zo’n expertise denken te hebben dat ze er masterclasses over kunnen geven. Weekvloggen over het huishouden?

11 likes

Rotterdamse klager is het tegenwoordig.

En spon voor een ophaalservice voor stomen en strijken van kleding op instragram? Zo jammer weer. Ze ging overigens dag 1 van dat rooster al de mist in, want toen ging ze al meteen video en artikel omruilen enz. Maar vanaf deze week zou ze zich er echt aan houden hoor!!! Haha wie houdt ze voor de gek…

3 likes

Ik vind het wel fijn dat Mascha gewoon het stukje bovenbeen waarop ze zit totaal niet probeert te verbergen, terwijl vroeger veel vrouwen een foto niet gepost zouden hebben als ze dat zagen!

7 likes

Ja goeie vraag. Huismoeke zijn ofzo? Ben benieuwd wat voor masterclasses ze dan gaan geven…

3 likes

www.masterclassfeminarum.nl/masterclass/blogs-en-vlogs-becommentarieren
www.masterclassfeminarum.nl/masterclass/pizzadozen-realitisch-photoshoppen-voor-social-media
www.masterclassfeminarum.nl/masterclass/succesvol-open-monden-fotografie-voor-thumbnails

32 likes

Marley Spoon, slechte ervaringen mee gehad.
Eerst bedorven groenten, toen ingrediënten die ontbraken en toen ik op wilde zeggen kwam ik er heel moeizaam van af…
Misschien is het inmiddels beter hoor, maar wel goed opletten.

Vindt zijn “kunst” wel oke er uit zien maar zou het zelf geen kunst noemen, meer design ofso. Persoonlijk vindt ik dat zijn werk niet echt iets zegt of uniek is… Het is alleen knap gemaakt, maar we hebben dit soort “kunst” al vaker gezien.

4 likes

Hahaha zou ze door de edelsteen ook zo raar zijn gaan lopen?

15 likes

Nee zo is ze beter in contact met die tegels

10 likes

Ja zijn toch ook een soort stenen. Misschien bestraten ze daarom ook hun hele tuin.

8 likes

viel me ook al op inderdaad

Ik dacht eerst dat ze docs met ene fietsbroekje droeg.
Maar van selenieten ga je naast je schoenen lopen dus. Daarom heten kinderen gewoon Selena en niet Seleniet.

5 likes

Ze wil een huis gaan kopen dit jaar.

2 likes

Vorige week hadden we het hier over de insta post van Vera, waar ze een ijsje at en een Dove deo op het tafeltje had staan. In haar weekvlog heeft ze nu inderdaad spon van die roze Dove deo.

2 likes

http://www.mtv.nl/clips/d0i5j1/mtv-sit-down-mascha-beautygloss

gevonden via wtf

Ook een samenvatting toevallig :see_no_evil:? Kan niet kijken nu.

ben er een beetje doorheen gespoeld! Veel herhaling over hoe ze hier heen kwam, hoe ze begon met vloggen en hoe hunky foef vroeger was.

1 like