Beutyblogtopic XL

Geen idee. Ik volg hun kanaal nauwelijks,

Ja dat zeker. Sanne is daarin ongeëvenaard. Maar ik vind het onderschrift van Cynthia op een bepaalde manier gewoon niet zo aardig overkomen en de manier van schrijven vind ik een beetje overkomen alsof haar volgers al bij voorbaat alleen zulke comments achter gaan laten.
En datzelfde gevoel krijg ik bij Sanne haar reacties ook vaak. Ik weet niet of ik het zo goed uitleg maar dat is hoe ik het ervaar.

1 like

Oh wow ik dacht dat je t meende hahaha

Ugh over business coaches gesproken, erger me dood aan die Suzanne van Schaik met der “als een bedrijf het wilt hebben ze wel geld over voor je kennis”, sorry hoor maar ooit gehoord van per uur betaald krijgen ipv 50k voor je advies vragen? Ze is echt het contact met de wereld kwijt en het besef van wat normaal is.

4 likes

Misschien moet ze gewoon lekker een miniatuurvarkentje kopen en die in haar klinische, betegelde tuin laten leven.

11 likes

Hahaha maar echt hoor… zelfs de grote 4 vragen niet zulke bedragen voor hun adviezen, maar dan doen ze tenminste nog wat nuttigs en hebben ze er verstand van.

1 like

Bedoelde meer de consultancies op de zuidas waarvan bepaalde onder de “grote 4” vallen. Geven tenminste nog advies wat ergens op slaat.

1 like

Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben die die benaming niet kende! Mijn vriend had het laatst ook over “the big four” en toen heb ik heel wijs geknikt maar had geen idee waar ie het over had lol

8 likes

Oh men business coaches, ik word er helemaal moe van. Ik zit in verschillende groepen voor ondernemers of ondernemende vrouwen en het aantal business coaches rijst echt de pan uit. En dan heb je ook nog het grote coaches pyramidespel, coaches die andere coaches coachen om coach te worden (no shit, dit is echt een ding). Dus nee ik snap haar irritatie heel goed, in elke businessclub of ondernemersgroep zitten tegenwoordig meer coaches dan andere ondernemers, heel jammer.

Oh en ik snap Cynthia eigenlijk ook heel goed. Op elke foto met een baby krijg ik al allemaal berichtjes van vrienden en familie “wanneer we aan kinderen gaan beginnen” en ik word er ook helemaal scheitziek van. Dus ja, is het niet zo supervriendelijk… misschien niet. Maar die hele focus op het krijgen van kinderen als je eenmaal een koophuis hebt/ getrouwd bent is ook echt ontzettend irritant.

22 likes

Bedoel je ‘reinigen’ ipv schoonmaken? Ben ik de enige die zich hier aan stoorde?

2 likes

Heel herkenbaar! Misschien ligt het wel heel gevoelig en wil ze zichzelf wat beschermen door dat soort vragen te vermijden… misschien had ze die foto in dat geval beter niet gepost…

1 like

Zo herkenbaar. Mensen die vragen of je nog niet aan kinderen begint - uh nee ik studeer nog zn woon nog thuis?! En trouwen dan?! - ga jij sponsoren, en opnieuw: ik studeer nog en woon niet eens samen met mn vriend. Maar jullie zijn al zo lang samen, wil je het dan nooit?! - uh sommige mensen krijgen kinderen na een relatie van 1 jaar, toen was ik 16, had ik er toen ook aan moeten beginnen?
Mensen moeten zich gewoon niet overal mee bemoeien. Kan me voorstellen dat het vermoeiend wordt voor Cynthia hoor. Ze heeft al die vragen al tig keer beantwoord in het verleden. Beetje zoals dat minions onder elke vlog van massa er zeker van zijn dat ze nu zwanger is

10 likes

Wat een onzin, als je zelf geen kinderen hebt mag je dan ineens niet op de foto met andermans kinderen?

4 likes

Haha Cynthia heeft de beste geitenkaassalade ooit gevonden! #lifegoals (instastory)

5 likes

Ik snap ook gewoon niet wat hier gebeurt. Waarom maakt iemand deze foto? Waarom staan er twee verschillende soorten taarten op haar bureau en is dat een soort wrap/loempia ernaast? Waarom is er voetbal op maar kijkt niemand er naar? ZOVEEL VRAGEN

9 likes

Nee joh, is een oude analoge foto. Uit 1998. Toen kon je nog helemaal niet bewerken

16 likes

zo irritant, dit doet ze echt altijd. Wat wil ze hiermee bewijzen ook? Waarom weer zo’n “cool girl” vibe? Ik dacht hoe ouder hoe wijzer maar toch niet blijkbaar

1 like

Ook echt he… Waarom staat er 1998 op? :sweat_smile:

“coaches die andere coaches coachen om coach te worden”

Whahahahaha

5 likes

http://wilentien.nl/
“Wil en Tien” gaan dus een webshop openen? Voor masterclasses? De titel die in het tabblad komt te staan is ook “Wil & Tien Masterclass - Opent binnenkort”

Ik vind het echt steeds irritanter en over de top worden allemaal… Met hun: zie ons nu eens als businessvrouwen whooeeeh!

Ook echt dat “hé nieuwschierig aagje!” :nauseated_face: :face_vomiting:

28 likes