Beutyblogtopic XL

ja ze is er zelf heel open over, heb het nog even opgezocht!

En wat een stomme reactie, vind het ook juist een volwassen video! itt veel vlogs van tegenwoordig

1 like

Ik vind het vooral gek dat ze steeds “mijn man” zegt. Kan daar zó niet aan wennen haha!

4 likes

Vera zegt in haar nieuwe zo vaak Venray en op een aparte manier (in mijn oren in iedere geval) en nu klinkt niks meer goed hahaha

2 likes

I love boats hoort er ook bij. Ze heeft een hele brede interesse

7 likes

Vergeet cranes niet

6 likes

Snapte niks van dat huis gebeuren van Vera, ‘ik ga een huis kopen’ ‘ik heb een afspraak bij de makelaar’ etc. Ik…ik…ik… Uh en Jeffrey dan? Verhuisd ie niet mee of heeft ie verder niks te zeggen in het verhaal?

En die spermawenkies… kan er niet aan wennen.

5 likes

Maar dan nog heb je het toch over ‘wij’ lijkt me als je samen woont? Vind het echt een beetje ego ofzo…
En niet echt leuk voor Jeffrey

3 likes

Cynthia proeft in wijnen natte steen en hooi :thinking: natte steen?!

49 likes

Misschien heeft Jef nog geen vast contract en heeft het dan sowieso niet zoveel zin.

Klopt, maar niet elk bedrijf geeft een intentieverklaring. Dus totale onzin, nee.

7 likes

Als ze het alleen kan is het prima, maar dan is de kans ook groot dat haar vriend geen geld wil steken in de hypotheek omdat hij toch niet op de naam van het huis staat. Lijkt me ook niet erg prettig.
Maar ze kunnen toch ook samen met huis kopen met een samenlevingscontract waarin staat dat bij een verbroken relatie het huis van Vera wordt en dat ze zijn inleg aan hem moet betalen. Tegenwoordig zijn er zoveel variaties om samen een huis te kopen, waarschijnlijk zegt ze gewoon ik ik ik uit gewoonte.

1 like

Het heeft hier geregend, misschien moet ik zo maar even aan de straatstenen gaan likken om te begrijpen wat ze bedoelt.

21 likes

Ik zou het precies hetzelfde doen als Vera, als ik ook aanzienlijk meer zou verdienen dan mijn partner

7 likes

Hahaha ja wtf. Hoe weet je hoe natte steen smaakt? :joy:

2 likes

Het heeft iets weg van natte amandel :thinking:

4 likes

Dat haar is echt een duidelijke verbetering! Zo’n verschil dat dat maakt, had ik niet gedacht.
Spon goes right!

En hij is ook wel enkele kg’s kwijt geloof ik.

13 likes

Maar die voor-foto is ook gewoon echt een ongelukkige foto. Hij ziet er idd wel beter uit, hij lijkt echt jaren jonger haha.

5 likes

En oma ook!

Nou mijn vader heeft een voorkeur voor extreem moeilijke sterke drank, en ik heb me (helaas) een keer laten verleiden tot het proeven van iets wat smaakte naar naaktslak en schimmelige kelder. Terwijl ik dat uiteraard nog nooit geproefd heb, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.

10 likes

Mannen contouren ook. Alleen gebruiken zij gezichtsbeharing in plaats van make up.

12 likes