Beutyblogtopic XL

Dat artikel van cynthia vandaag: 15 makkelijke milieuvriendelijke tips

Ze vergeet de belangrijkste tip: boek geen onnodige last minute reis naar de andere kant van de wereld als je al 10 keer op reis bent geweest dit jaar enkel en alleen omdat je bang bent om de komende maanden geen verlof te kunnen nemen.

58 likes

Ze is ook echt een oompa loompa in deze vlog. Dit kan niet serieus zijn toch? Trump is er niks bij. :fearful:

7 likes

Eh volgens mij is diazepam niet bedoeld als slaapmiddel voor ff in het vliegtuig…?

8 likes

Ligt eraan of je in NL of de VS woont.

5 likes

Die ingreep waarbij ze dat haar gezaaid hebben alsof het een maisveld is.

2 likes

Ja girlfriend je relaxed er wel van. Chill!

5 likes

Ah vind dit wel een beetje overdreven. Er kan echt niet zoveel gebeuren als je 1 zo’n pilletje neemt. Ik had het ook gedaan, lekker slapen. Alleen had ik het niet op insta gezet

10 likes

Ik weet wat het zijn, ben verpleegkundige. Vandaar ook mijn reactie, dat er niet zoveel kan gebeuren als je er een keer 1 neemt.

1 like

Nee daarom vind ik het ook dom dat Cynthia dit op insta zet. Wat hebben haar volgers nou aan die informatie, ze kan toch nagaan dat mensen er over vallen… maar he, negatieve aandacht is ook aandacht, denk ik wel eens bij haar

2 likes

Nee valt niet onder de opiumwet. Is eigenlijk ook niet geïndiceerd als slaappil maar je wordt er wel relaxed/suf van.

Edit: oeps, valt WEL onder de opiumwet dus verklaring voor nodig om mee te nemen officieel.

1 like

Ja ik had een hele cocktail bij me toen ik naar Amerika ging. Ik moet echt iets nemen anders word ik gek zolang in het vliegtuig

Lekker toch, ik word ook half gestoord in het vliegtuig, maar ik heb zon rare huisarts die zegt ‘dan ga je toch gewoon niet vliegen’.:roll_eyes:
Zou op lange vluchten heel blij zijn met een buurman/vrouw die me een slaappil zou aanbieden

1 like

Voor sommige landen moet je idd verklaringen enzo ervoor hebben. Ik merk overigens niet veel van dit middel haha. Ik heb het toen geslikt voor mijn nek en heb er gewoon mee gewerkt haha

Ik heb vliegangst en vraag aan de dokter altijd 2 lorazepam, een voor heen en een voor terug. Heel fijn dat-ie ze dan geeft.

(Eerst kreeg ik ze van een vriend met schizofrenie, later toch maar via de dokter gevraagd)

Ben bang van wel, het ziet er nog te shiny uit

1 like

Ik sta te wachten op mijn patat cq friet en Tat maakt hier reclame voor de locale snackbar!

68 likes

Haha het zijn alleen beelden!

Ik gok op paTAT

33 likes

Vind het echt irritant dat Mascha ineens beweert in de vlogs dat ze meer een ondernemer is dan een influencer. Ze heeft nu ook als twitter bio: “creëert dingen online en offline” terwijl ze eerst altijd zo hard beweerde dat vlogger (en dus influencer) zijn ook zwaar is en een fulltime baan blabla

Nu ineens voelt ze zich te goed voor die benaming

8 likes

Tijd voor een mascha-woordenboek.

9 likes