Beutyblogtopic XL

We missen beutyblogkijkers jongens, 6 dagen sinds de laatste post, dit kan toch niet! :scream:

3 likes

Ik ga vanavond een recept maken van Serena. Review volgt.

2 likes

Ik geef toe dat ik ze allemaal niet volg maar puur dit topic bekeek voor roddels enzo. Misschien komen over een paar dagen de mensen die de moeite nemen om de vlogs te bekijken.

4 likes

Ja, dat is het. Ik geef heel graag mijn ongezouten mening maar ben te belazerd om al die meuk te bekijken.

15 likes

Haha precies, wel alle tea willen weten maar liever niet de volle vlogs moeten kijken. Je voelt bijna je hersencellen afsterven.

16 likes

Vloggloss is gewoon kut, ben blij dat die kijkers nog niet hier zijn beland.

2 likes

Maar volgen jullie beutyblogs? Ik vind het ook niet erg om een keer echt opbouwende kritieken te lezen.

2 likes

Nauwelijks meer. Alleen als ik informatie over een duur product wil. De blog van Aranka lees ik nog wel regelmatig, omdat zij vaak over nieuwe collecties van Essence en Catrice schrijft. Verder houdt het op.

Ik wil wel, maar ik ken geen echte beutyblogs meer… iedereen die ik volgde is gaan vloggen/youtuben.

Nee, ik kijk er ook niet meer op. Komt denk ik ook omdat alle producten al een keer voorbij zijn gekomen. Je weet inmiddels wel welke merken goed zijn en welke producten voor je huid werken. Eerder was ik echt benieuwd naar nieuwe collecties, maar nu boeit het mij niet meer.

Plus weer het hele sponverhaal, debiel dat zij alles gratis krijgen. En ze krijgen het gratis omdat wij het lezen of ernaar kijken. Wil ik niet meer aan meehelpen, lekker sneu van mezelf.

1 like

Ik kijk de vlogs pas nadat ik de roddels heb gelezen.

11 likes

Ah shit ik kijk wel nog, vind het fijn als achtergrondlawaai als ik me 's morgens klaar maak. Liever haar dan een gillende Bonnie

Niet zo zeer Beuty, maar wel Mascha-gerelateerd (vlog van vandaag) Thomas en Rutger lijken me ZO leuk als vrienden.

3 likes

Ik heb net de sajoer boontjes naar Serena’s recept gegeten. Het was super tasty!

3 likes

Ik heb Bonnie al heel vaak geabboneerd en gedeabbonneerd (zeg je dat zo?) Maar nu ben ik weer geabbonneerd omdat ze niet meer gilt.

1 like

Ik kijk Vloggloss wel tijdens cardio (ik mis hier echt dat roze schaam-poppetje trouwens, haha). Die andere vloggers kijk ik allemaal niet, al heb ik Monica in haar beginfase wel gekeken.

Ik heb maximaal 10 minuten met Rutger en Thomas gepraat (een overnachting in Disney gewonnen met mijn zusje via Rutger) en ik ben echt een maand starstruck geweest omdat ze inderdaad ZO leuk en lief zijn in het echt. En bizar knap en lang ook. Maar vooral lief en oprecht! :relieved:

7 likes

Als ik me echt verveel, kijk ik nog wel eens naar Monica. Maar vloggers vind ik niet zo boeiend. Ik kijk af en toe naar Karenbritchick, haar blog volgde ik jaaaaaren geleden. En heel soms naar Tati.

Ik word altijd zo hebberig van al die designer spullen die Monica zomaar eventjes koopt/krijgt, haha. Dus daarom kijk ik niet meer, niet goed voor m’n portemonnee. Mascha shopt wel veel, maar voornamelijk veel onzin die mij niet interesseert of betaalbare dingen haha.

1 like

Mascha haalt wel echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Die kinderpraat, overmatige consumptie, alles. I can’t. Zal ook wel met de doelgroep te maken hebben. Maar holy shit, je zou iedere dag zo kinderlijk moet doen voor je centen.

7 likes