Oh pardon. Ik las dat ze zei dat eerst alle soja uit het nepvlees gehaald moet worden. En toen dat ze dat zei omdat ze allergisch is en ze dus geen vleesvervangers kan eten. Las ik dat verkeerd?
Ze wilt graag vleesvangers eten maar ze kan het niet omdat ze er allergisch voor is
Dat bedoelt ze toch?
Ja dat zei ze maar daar bedoelt ze niet mee dat niemand meer nep vlees mag eten .
Maar dat soja net zo goed slecht is voor t millieu.
En daarna zei ze idd dat stuk over haar allergie maar daarmee zegt ze dus niet dat jij het niet meer mag eten hoor wijze banaan. Dus geniet maar lekker van je nep vlees.
Suuuuuuuuuuuper bedankt voor de uitleg! En zelf ook ff beter lezen, ik heb net gezegd dat ik ook allergisch ben.
Weet ik. Maar het intereseert me niet.
leuk ben jij zeg
Ik vind jou ook heeel leuk.
Interesseert me niet.
Wil je nou persee het laatste woord.
per se
Dagt ick all
soja
Maar soja eten is niet net zo slecht voor het milieu want veedieren eten kilo’s meer soja dan mensen in hun hele leven (zelfs als je iedere dag een sojaschijf zou eten) en wij eten dan weer nog meer vlees.
Ik vind het gewoon heel irritant als dit soort ‘mindere’ issues de grotere issues overschaduwen.
(Als je graag vlees eet, (zoals ikzelf btw want ik ben ook niet 100% vleesloos helaas), dan snap ik dat helemaal, maar zeg dat dan gewoon en ga niet het issue afschuiven op ‘andere dingen die ook slecht zijn.)
dat zeg je alleen maar omdat je minder likes hebt dan ik
En nu stoppen kinders.
Ik ken jullie niet maar ik gok dat jullie ouder dan 10 zijn.
Hahahaha! Oh, dit is precies mijn humor.
Ik ga m doorsturen naar mn zusje.
Ik zei toch ook helemaal niet dat het alleen door en voor vega"s was. Ik zei en weet ook heus wel dat het grootste deel naar de dieren gaat. Ook een slechte zaak, is nl helemaal niet gezond voor ze. Maar ja, goedkoop hè.
Die keurmerken geloof ik overigens niet zo in, wordt veel te vaak fraude mee gepleegd.
Serieus van die fraude? ik kijk altijd wel naar keurmerken en wist niet dat ermee gefraudeerd wordt. Heb je er voorbeelden van?
Eet Mascha nou helemaal plantaardig? Of niet meer?
Never mind. Heb er al wat over gevonden via google. Is ook off topic
Ze probeert zoveel mogelijk en als ze buiten de bunker is eet ze vegetarisch