Voor haar PCOS toch? Ben benieuwd of ze ook nadenkt over dit soort sojakwesties of wat plantaardig eten verder betekent voor milieu/dieren/samenleving. Ik zou het wel mooi vinden als ze haar generatie kan stimuleren om vlees en andere dierlijke producten wat vaker te laten staan. Maar gok dat ze er niet erg inspirerend mee omgaat, of wel?
Ze heeft het niet vaak over de voordelen voor het milieu wat betreft plantaardig eten, nee. Ze doet het niet voor het milieu maar voor haar PCOS en het milieu is ook niet echt een topic voor haar is wel gebleken Maar opzich boeit dat me niet zo in dit verhaal, want elke persoon die plantaardig eet is er eentje meer, met welke motivaties dan ook!
(Ok ff kijken of dit lukt, heb nog nooit een foto geplaatst op dit forum)
Beetje random maar ik ga echt stuk om de voorraad bananen?!
Als je echt vegan eet is banaan een heel makkelijk en snel tussendoortje/ontbijt/lunch, net zoals mango. Ik keek ooit zo’n vegan 10.000 kcal challenge en dat meisje at echt 8 mango’s? wtf hahaha
Jaaaa dat sowieso! En tsja de diepte in gaan en verder kijken dan haar neus lang is is gewoon niet zo Mascha’s ding, I guess.
Volgens mij is dit niet zo. Zijn allerlei onderzoeken geweest en ik dacht dat de laatste update was dat het alleen bij muizen zo is?
Over soja en kanker #gezellig
“De bronnen die ik heb geraadpleegd raden aan om 1 tot 2 porties sojaproducten per dag te eten, en niet meer dan 3. Drie tot 5 porties lijkt het kantelpunt te zijn in de kankerremmende werking van soja. Daarboven zou het mogelijk kankerstimulerend kunnen werken.”
Sinds ik schildklierhormoon neem moet ik soja ook zoveel mogelijk vermijden, dus dat klopt wel! Heeft mij wel doen nadenken over de enorme hoeveelheden soja-yoghurt/melk die ik daarvoor consumeerde. Melk verdraag ik ook niet dus nu drink ik amandelmelk.
Ja weet wel dat je het niet over kanker had maar dit is het enige wat ik heb gelezen, haha. Scuse. Goed geïnformeerd zoals je ziet. Afijn als je een artikel of zo erover hebt zou ik dat wel willen lezen.
Heb ik iets gemist? Is er geen vlog van Mascha vandaag? Heb ik een keer zin om te kijken is er geen vlog haha
ETA: staat nu online. Mas had in de vlog een leuke outfit aan naar een afspraak en ze zag er echt goed uit. Wel awkward dat ze daarna naar een premiere gingen en iedereen in gewone kleding was met jungle thema en Mascha full glam. Dat is best wel mijn worst nightmare haha.
Is dat ook niet misschien vanwege de chiquita campagne? Serena had ook een berg bananen geloof ik toen
Zo raar is deze hoeveelheid toch niet? Ik eet ook 1 à 2 banen en per dag, met z’n 2-en gaan er zo 15 stuks door in een week. Heerlijk!
Ja dit had ik ook idd!
Ik heb dit ook. Eet nu een jaar vega (inclusief soja dus) en m’n borsten zijn denk ik 1,5 cup groter geworden. Weet niet of het daar aan ligt, maar het valt wel op haha.
Dit is voor mij helaas niet opgegaan sinds ik regelmatig vleesverangers eet.
Wow! Beter dan plastisch chirurgie!! Eet gewoon soja
Jooh ik doe mee. En dat is geen grapje😏
JA! Haar haar gekruld en haar outfit (voor die afspraak) was echt zoo mooi!
HAHA idd. Ik ben twee cupmaten afgevallen en daar baal ik wel wat van. Wie weet ga ik dit proberen
Ik snap Mas d’r insta stories niet. Wat is er nou mis met die slaapbank?
De achterkant heeft niet ook dat stof. Kweenie hoor maar dat stond ook niet op de advertentie?