Hebben jullie bij ieder merk en type bh dan dezelfde maat? Bij chantelle (m’n favo) heb ik bij de normale beugelbeha’s een 80D maar bij een ander type zoals push up van hetzelfde merk is dat weer te klein. Om nog maar niet over de 80D van Hennes of Hunkemöller te beginnen, dat klopt gewoon niet bij mij
Wow ik dacht even dat er heel wat gebeurt was in beutyblogland maar het gaat hier over nog steeds bh’s?
Ik heb hetzelfde! Als ik bh’s ga passen neem ik altijd twee of drie maten mee omdat het bij iedere winkel anders lijkt te zijn
Ja zo irritant, ik probeer daarom maar bij 1 merk te blijven, maarja ook zo saai
ja Pfff. Voor de mensen die nog een bh zoeken. Ben dit weekend heel goed geslaagd bij Sam Friday! Niet te duur (36€) en voelen heel lekker zacht maar lichtgewicht en van A tot F (of G, niet goed gekeken). Ze hebben 5 modellen in verschillende kleurtjes. Geen spon, maar gewoon heel blij met mijn vondst haha. Vond dat altijd zon winkel waar ik verwachtte alleen wat voor A-C te treffen.
Wat goed dat ze nu grotere maten hebben. Ik heb daar gesolliciteerd als bijbaantje (jaren geleden) en ben toen niet aangenomen door de eigenaar omdat ik een te grote voorgevel had met maten die zij niet representeerde. Meest ongemakkelijke gesprek van m’n leven.
edit ; ik ben geen pamela anderson ofzo maar heb wel een Ecup
Wat heeft iedereen hier grote cupmaten.
Ik word een beetje jaloers.
Behalve als ik ga hardlopen, dan ben ik niet jaloers.
niets om jaloers over te wezen hoor! Ik moet elke dag een BH aan die als een malle snijd ivm het gewicht - heb altijd last van m’n schouders en rug en een leuke bh kost een godsvermogen. Ben tegenwoordig al blij met mijn Ecup, door het afvallen ben ik 2cupmaten kleiner
Voor Mn zwangerschap had ik b85 , tijdens echt d85 en nu 2 jaar erna c85. Maar dan wel een c waarbij c niet mooi staat en d te groot is.
Lang leve zwangerechapsboobies
Ik dacht precies hetzelfde, ik blijf doorsparen voor de vergroting
Ik ben blij met mijn borsten die klein genoeg zijn om jurkjes te kunnen dragen zonder bh
Nouja, dat zou ik zelf niet doen, want daar ben ik tegen, maar een beetje meer had soms wel gemogen. Ik mag verder alleszins niet klagen, maar goed
Ik heb echt dikke tetten maar slaap altijd om Mn buik. Heb die decollete, echt een lifesaver. Mega lelijk maar boeiendddd
Ik heb D en kan gewoon prima op mn buik slapen, ik snap niet waarom je dat niet zou kunnen met grote borsten. Je ligt toch nooit helemaal plat?
Mas heeft door dat ze nogal overdreef met die bank
Maar een cup C-cavia kan wel echt meer C zijn dan een andere C
Lekker harig zo’n cavia boezem
Ze had zo’n blauwe bank besteld en flipte op insta dat de achterkant zwart was :’)
Dus jij kan zelfs op je buik op je kussen?