Ik kan haar gewoon echt niet meer serieus nemen joh…
Neeee en maar beweren dat ze haar werk zo serieus neemt
Soja drinken.
Ps. Ik heb ook tieten.
Is er al een tieten topic?
Edit: Ik heb ze ook. En ik kan ook op mijn buik slapen. En mijn bank heeft ook een zwarte achterkant.
Hahaha dat had ik nog niet eens gezien! Was al te erg verbaasd over de algemene lelijkheid van die foto en de “fantastische” pose van onze Mas… XD
Ja ze moest natuurlijk mega snel een foto maken, want ze kan eigenlijk niet eens winkelen in Nederland omdat er dan hordes fans achter haar aan lopen🤪
Hahah ohja! Hoe kon ik dat nou vergeten?
Never not working…
Beugel, wenkbrauwen tatoeeren, lippen opvullen (helft van vorige keer), botox bij frons (is er alweer uit) en wat ouder en voller rond het gezicht. Ze vergeet dat bultje bij haar ogen wat ze toen weg heeft laten halen (was dat een moedervlekje?)
Ja was een moedervlekje idd. Bij haar linkeroog, als ik me niet vergis
Mascha tweet dat ze naar E3 wil, 1 iemand reageert met ‘game jij zoveel dan?’ (toegegeven, echt een kut vraag) en vervolgens tweet Mascha daar wil heeeul verontwaardigd over:
Ik erger me echt aan bloggers/youtubers die dan bijvoorbeeld een handvol (of in dit geval zelfs 1) negatieve comments krijgen en er dan weer een hele tweet of zelfs een hele draad van kunnen maken en super verontwaardigd zitten zijn, heb het ook wel vaker gezien bij andere bloggers. Doe gewoon ff rustig?
Snap ook weer niet waarom dit mij zo irriteert, maar ja, je moet wat.
Des te meer reacties er op komen, des te groter de kans dat iemand die haar gratis naar E3 kan sturen, het ziet.
Gelukkig is de E3 al afgelopen en zijn ze haar volgend jaar weer vergeten
Zoals je merkt: ik ben geen gamer.
Ja klopt! Maar ik denk dat Mascha vooral voor de showcases zou willen. Ik denk trouwens dat de GamesCom juist veel meer in haar straatje ligt. Dan mag je met een perspas achter de schermen allerlei games testen. En daar kan ze ook ongestoord rondlopen, want ik denk niet dat menig GamesCom bezoeker haar zal herkennen haha!
Ah ja, kijk, NOG een tweet erover hahaha en dat naar aanleiding van 1 iemand die er wat over zei.
Ik vind dit weer een typisch voorbeeld van Mascha die altijd zegt dat ze een “hart van steen” heeft en comments haar echt niks meer doen, maar zich ondertussen heel veel ervan aantrekt. Ik ben zelf ook altijd bezig met wat anderen van me vinden en weet dat dat een slechte eigenschap is, dus ik herken het, maar kan er niet tegen dat ze dan blijft ontkennen dat ze wel degelijk acceptatie zoekt. Nu ook weer die Tweet over een comment van jaren geleden over dubstep feestjes, als ze echt zo’n hart van steen zou hebben zou ze toch denken van: “ik vind dubstep leuk, laat me lekker” maar feit dat ze er nu nóg mee zit en hetzelfde reageert op die tweet over E3 zegt heel veel.
Misschien eens een ander model proberen! Balconette pas ik bijv goed terwijl bij een normale beha het ‘kiert’. Ik ga altijd naar een echte lingeriewinkel, ookal zijn mn beha’s dan 100 euro+, bij de hunkemol weten ze bij mij de helft van de tijd niet waar ze het over hebben
Mijn oprechte (ik weet, zure) antwoord: nee.
Grapjes van beiden kanten zijn stom. Het is überhaupt stom dat er twee kanten bestaan. #lafalleboobies #bodypositivity #iedereenmagerzijn #jajijdusook
*#oepsdedisscussiewasalover